וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס: "אלכס פרגוסון הצליח רק בזכות הכסף"

מאמן ליברפול לשעבר פתח שוב חזית מול יריבו הסקוטי, כשטען כי התארים של מנצ'סטר יונייטד הושגו הודות לתקציב הגדול

יומיים לפני המפגש המסקרן באנפילד בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד, הגיח משום מקום רפא בניטס על מנת לחמם קצת את העניינים. המאמן הספרדי שיושב בבית ללא קבוצה מאז נפרד מאינטר בשנה שעברה, התראיין ל'רדיו מרסיסייד' ולא התאפק מלפתוח חזית מול יריבו משכבר הימים, אלכס פרגוסון.

בניטס, שהגיע לליברפול ב-2004 והדריך את הקבוצה שש שנים כשהשיא היה זכייה בליגת האלופות ב-2004/5, נשאל האם לאישיות של פרגוסון יש חלק מרכזי בהצלחה של מנצ'סטר יונייטד, והשיב: "לא, הכל בזכות הכסף שהם הוציאו. אם מנתחים את היסטוריית ההעברות, רואים את רוני ופרדיננד, לדוגמה, 30 מיליון ליש"ט עבור שחקן צעיר או בלם. בכל עונה הם מצליחים, אבל זה לא בגלל הראיונות במסיבות העיתונאים. הכל בגלל הכסף".

היריבות בין שני המאמנים הגיעה לשיאה ב-2009, אז בניטס טען שפרגוסון משפיע על שופטים, ומנגד ספג ביקורות על התעסקותו הבלתי פוסקת במלחמת המילים מול יונייטד. "אני יכול להבטיח שלדברים שהמאמן אומר במסיבת העיתונאים אין כל השפעה על המאמן היריב", הבהיר בניטס. "זה יכול לקרות אולי פעם במאה מקרים. קל לדבר על ניצחון של פרגוסון במשחקי מוחות כשיש לו קבוצה טובה שמנצחת".

יונייטד עקפה את ליברפול במאזן האליפויות. בשבת הנקמה?

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully