וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד פדרמן: "זו תהיה התחלה טובה אם נזכה בגביע"

12.10.2011 / 9:07

הבעלים של מכבי ת"א מרוצה מהניצחון על הפועל ירושלים, אבל פוזל כבר לעבר ניצחון על הפועל חולון: "אנחנו נהנים מהקבוצה"

תוך יומיים השיגה מכבי תל אביב שני ניצחונות קלים מאוד בגביע צ'אנס, ואחרי שהצהובים דרסו את הפועל ירושלים 82:102 בחצי גמר גביע צ'אנס, הם יבלו את ערב החג בחיק משפחתם לקראת ערב חג הסוכות, אך כבר מחר (חמישי) הם יפגשו את הפועל חולון ופיני גרשון במשחק הגמר.

במכבי תל אביב לא מתכוונים לזלזל ביריבה הבאה, ורוצים להשלים את השבוע הזה עם זכייה בתואר הראשון העונה. דייויד פדרמן, שנכח במשחק במלחה, הביע דווקא קורת רוח מרובה ממה שראה, ואמר: "שיחקנו טוב יחסית. בסך הכל אנחנו נהנים מהקבוצה, הכל נראה בסדר".

למרות הניצחון הקל יחסית, פדרמן משוכנע שהוא לא הושג בשל חולשת היריבה, ואמר: "יש לנו קבוצה טובה, אך את הפועל ירושלים צריך לכבד. האווירה שם הייתה כפי שהאווירה במלחה תמיד. אני מקווה שננצח ביום חמישי ונזכה בתואר. זו תהיה התחלה טובה אם ננצח".

דיוויד בלאט הביע בסיום המשחק את נחישותו לזכות בגביע צ'אנס, ואמר: "אני בסך הכל שמח על משחק טוב שלנו, ואנחנו בהחלט רוצים את התואר. ביום חמישי מחכה לנו משחק מול קבוצה טובה מאוד, בשנה שעברה לקחנו את הטורניר הזה ואז גם תארים נוספים הגיעו בעקבותיו, נקווה לעשות את אותו הדבר גם השנה. לחולון יש שחקנים טובים והם לא יבואו לשמש תפאורה. אני מקווה שיהיה פייט ושואו טוב לקהל".

דיוויד בלאט זעם על סופוקליס שחורציאניטיס

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully