וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "החבר'ה הבינו איך להתמודד עם תנאים קשים"

11.10.2011 / 23:10

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מההסתגלות של השחקנים החדשים לאולם כמו מלחה, אבל כעס מאוד על שחורציאניטיס

מפגש חצי גמר גביע צ'אנס בין מכבי תל אביב והפועל ירושלים הבטיח הרבה, אך בפועל הוא קיים בעיקר לצד אחד - זה הצהוב. האלופה של דיוויד בלאט אמנם לא מחצה את יריבתה הגדולה כשם שעשתה ברבע הגמר לברק נתניה, אך הראתה עליונות מוחלטת כמעט לאורך כל 40 הדקות, ולבסוף הביסה 82:102. ביום חמישי הקרוב ינסו הצהובים לחגוג תואר ראשון העונה, כשיפגשו באולם מלחה את הפועל חולון ופיני גרשון, לאחר שאלה גברו מוקדם יותר היום 81:84 על מכבי ראשון לציון.

מאמן הצהובים דייויד בלאט נראה מרוצה מאוד בסיום המשחק, אבל ביום כזה נראה שהדברים היותר חשובים מהספורט השפיעו גם עליו. בלאט התייחס מיד בסיום המשחק לנושא גלעד שליט ואמר: "זה אחד הרגעים הגדולים בחיינו, ואם זה נכון וזה יקרה, זה החשוב ביותר. דווקא לפני המשחק דיברנו על זה ועל סדרי העדיפויות בחיים, וכולנו מקווים שזה ייצא טוב".

על היכולת של קבוצתו בניצחון במלחה אמר בלאט: "ראיתם היום אולם רועש ביותר וחי ביותר, כאילו שזה גמר הפלייאוף. הייתה אווירה מאוד חמה, וקשה לשחק בתנאים האלה. החבר'ה שלנו ובמיוחד החדשים הרגישו את זה, ואחרי ההתחלה הטובה שלנו לקח להם זמן להבין איך להתמודד עם זה. בסך הכל האיכות שלנו היום הייתה משמעותית ואנחנו מאוד רוצים לבוא ביום חמישי ולקחת תואר נגד קבוצה טובה שעשתה כאן שתי הפתעות מרעישות. אני מדבר כמובן על הפועל חולון".

למרות הניצחון הקליל שהושג, גם הצד הצהוב אינו חף מתקריות. דייויד בלאט זעם על התנהגותו של סופוקליס שחורצאניטיס, וצווח עליו כשירד לספסל. בלאט החליט כחלק מ"סדרת החינוך" לא לשתפו עד לסיום המשחק, כך שהסנטר שותף למשך 5 דקות בלבד. שחורצאניטיס, בתגובה, נראה בחדר ההלבשה רציני וזעוף .

ג'ורדן פארמר הוסיף: "הייתה לי חוויה טובה מאוד, היה מתוח וזה נהדר לחלוק הרגשה כזאת. כולם סיפרו לי על היריבות בין שני המועדונים. אנחנו משחקים ביחד ובינתיים הולך טוב".

דן שמיר חושש מהמפגש עם הצהובים בגמר גביע צ'אנס

קטש: "לא הגיעו לי העבירות הטכניות"

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש התייחס להרחקה שלו ברבע הרביעי ואמר: "אני לא חושב שהייתי צריך לקבל אף אחת מהעבירות הטכניות ובזה מסתכם מה שיש לי להגיד. לגבי השופט שמש אני לא משבץ מאמנים ואני בא ממקום של טוהר למשחק. אני לא חושב שאנשים באים עם משהו בבית. היום לא הגיע לי, לא אמרתי לו כלום ואני לא מקלל, פשוט התייחסתי למהלכים".

על יכולתה של קבוצתו אמר קטש: "זה מה שקורה נגד קבוצות כמו מכבי, צריך להיות מרוכזים 40 דקות. דיברנו על זה וזאת פעם שישית ברציפות שאנחנו מתחילים משחק לא טוב. משחק ראשון לשחקנים חדשים וצעירים במלחה זה מרגש. נעבוד על דברים הגנתיים, אפשר להוציא הרבה דברים טובים מהמשחק, זה היה משחק אימון מצוין. לא היו לנו משחקי אימון עם קבוצות מהליגה שלנו וטוב שזה קרה. אני חושב ששני שחקנים הגנתיים שלנו יושבים על הספסל. לפעמים מול מכבי זה לאו דווקא הגנה טובה, התחלנו את המשחק עם 3 איבודי כדור רצופים. לא היה לנו מספיק זמן עם השחקנים ולתרגל את הלחץ אבל נהיה בסדר אחרי עבודה קשה. הקבוצה שלנו חדשה עם הרבה שחקנים חדשים צעירים, גם במשחק מול אשדוד לא שיחקנו את הכדורסל שלנו אבל מנסים ללמוד מטעויות. המשחק הזה נתן לנו להרגיש את הרמות הגבוהות של אירופה. אבל הכי חשוב שגלעד שליט יהיה בבית ונזמין אותו למלחה".

גוני יזרעאלי הוסיף: "הייתה אווירה מצוינת, אני מודה לקהל שלנו שנתן הצגה מדהימה. אני גם רוצה להצטער בפניו על הרבע הראשון, התחלנו לרדוף אחריהם וזה לא נגמר. לי זה קשה באופן אישי כי אני אחד שנלחם עד השניה האחרונה. המטרות שלנו השנה לאו דווקא לדבר על אליפות אלא שהקהל יתגאה בנו וזה הכי חשוב. ההרחקה של קטש – חבל שזה קרה כי היה ערב נחמד וחבל שזה נגמר ככה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully