וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צ'אנס: הפועל חולון עלתה לגמר

הקבוצה של פיני גרשון ודן שמיר ניצחה 81:84 את מכבי ראשון לציון אחרי הארכה ודרמה נהדרת, ותפגוש את מכבי ת"א/ירושלים

מי אמר שקבוצה ישראלית לא יכולה לשחק פעמיים בשבוע? הפועל חולון הוכיחה הערב (שלישי) שלא רק שהיא יכולה לנצח פעמיים בשבוע, אלא אפילו לנצח פעמיים תוך 24 שעות. חולון ניצחה 81:84 את מכבי ראשון לציון אחרי הארכה דרמטית ועלתה לגמר גביע צ'אנס, שם תפגוש את המנצחת בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים. האם אנחנו לקראת מפגש מרתק בין פיני גרשון למכבי תל אביב? זה יהיה מעניין.

בריאנט דנסטון שחקן הפועל חולון (אמצע) מול מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
ניצחון שני תוך 24 שעות. דנסטון/מגד גוזני

בחולון ידעו מה עשו בקיץ כשהביאו את רון לואיס המצוין, שהחזיר לפיני גרשון ודן שמיר עם ערב ענק של 24 נקודות, כולל שש שלשות, כמעט כולן במאני טיים. מורן רוט, שהיה נהדר אתמול והוביל את חולון, ניפק ערב בינוני במיוחד, אך גם זה לא הפריע לחבורה הנפלאה בכחול, שקיבלה בחזרה את דן גרנפלד, שתרם 14 נקודות והרבה חכמה. גם טזמין מיטשל ובריאנט דנסטון (13 נקודות כל אחד) ראויים לציון חיובי.

מנגד, גם לאפי בירנבוים יש בסך הכל כמה סיבות טובות להיות אופטימי. ראשון לציון נראתה טוב מאוד בשלבים רבים, כשברנדון באומן, שהיה מצוין ברבע הגמר, שוב ניפק משחק מצוין עם 15 נקודות ו-11 ריבאונדים, אך מנגד שוב זרק חמש זריקות מחוץ לקשת ולא קלע אף אחד. כשמחברים את זה למשחק הראשון, מקבלים 11 זריקות לשלוש ללא אף קליעה. גם אדריאן אוטר, ג'ו קרופורד, דרווין קיטשן ואייל שולמן הצעיר היו טובים מאוד.

מהלך המשחק

רבע ראשון

המשחק נפתח בצורה מבולבלת מאוד כששני הצדדים מתקשים לייצר נקודות, ראשון עלתה ליתרון עם נקודות של באומן, אך נקודות של גרנפלד, לואיס ודנסטון הריצו את חולון ל-2:9. בשלב הזה הכניס בירנבוים את אייל שולמן, שהחזיר לו עם שתי שלשות וריצת 0:8 בדרך ל-9:10. חולון עוד הצליחה לחזור ליתרון 11:12, אך ריצת 1:8 עד תום הרבע הורידה את חולון ביתרון 13:19.

רבע שני

הרבע השני התנהל בעצלתיים עד שנקודות של דניאל וחמש רצופות של גרנפלד צימקו ל-25:24. עוד חמש של גרנפלד המצוין הובילו את חולון ל-30:31 בירידה למחצית, כשמנגד דווקא אור סולומון הצעיר והמוכשר מבצע חדירה נהדרת וקולע נקודות ראשונות הערב.

רבע שלישי

ראשון פתחה את המחצית השנייה נהדר ורצה ל-2:13 ויתרון 33:43 עם נקודות של קרופורד ואוטר. אך שלשה של דניאל עצרה את הסחף ונקודות של מיטשל וסאליבן צימקו עד 41:43 עד שהטבעות אדירות של אוטר ובאומן קבעו 43:47. הפער נשמר עד תום הרבע ומכבי ראשון לציון ירדה ביתרון 47:49.

רבע רביעי

ראשון פתחה את הרבע האחרון מצוין ועלתה כבר ל-51:59 עם נקודות של קיטשן, אך אז הגיעה ריצה אדירה של חולון, שעלתה ל-60:62 עם שתי שלשות רצופות של רון לואיס ועוד אחת של עודד שעשוע. שלשה נוספת של לואיס המצוין קבעה 60:65. חולון נראתה בדרך הבטוחה לניצחון, אך איבדה שני כדורים בזמן קריטי וליי אפ של באומן קבע 69:69 שמונה שניות לסיום. חולון יצאה להתקפה, אך רוט נחסם והמשחק הלך להארכה.

הארכה

ההארכה דווקא התנהלה בקצב יחסית מהיר, כשראשון עלתה כבר ל-72:78 עם שלשה של אור סולומון הצעיר ונקודות של שולמן ובאומן. אך אז שוב הגיע רון לואיס עם שתי שלשות נוספות ונקודות של דנסטון, שקבעו 78:81 לחולון. ראשון עוד הצליחה לצמק, אך בסיום זה 81:84 לחולון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: רון לואיס 24 (6 מ-12 ל-3), דן גרונפלד 14 (14 דקות), טזמין מיצ'ל 13 (9 ריבאונדים), בריאנט דנסטון 13, שון דניאל 7 (5 איבודים), עודד שעשוע 6, מורן רוט 4, שלומי הרוש 2, פטריק סאליבן 1.

קלעו למכבי ראשון לציון: ברנדון באומן 15 (0 מ-5 ל-3, 11 ריבאונדים) דרווין קיצ'ן 12, (10 ריבאונדים, 4 חטיפות) אדריאן אוטר 12 ג'ו קרופורד 11, איל שולמן 11, עמית בן דוד 5, אור סולומון 5, עמית תמיר 4, ניצן חנוכי 4, איגור נסטרנקו 2.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully