וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "יהיה רע לפגוש את מכבי תל אביב בגמר"

11.10.2011 / 21:44

מאמן הפועל חולון שמח מהניצחון על ראשון לציון, אך לא התבלבל. לואיס: "משחק מצוין". בירנבוים: "ההפסד יעזור לנו"

הפועל חולון הזיעה, עבדה קשה, אך בסופו של דבר הצליחה להשיג הערב (שלישי) את הכרטיס לגמר גביע צ'אנס. הקבוצה של דן שמיר ופיני גרשון ניצחה 81:84 את מכבי ראשון לציון לאחר הארכה ודרמה ענקית, כשרון לואיס צולף שש שלשות ו-24 נקודות בסך הכל.

מאמן חולון דן שמיר אמר בסיום: "אני שמח, לנו זה טוב לשחק משחקי אימון, משחקי טרום עונה. אנחנו יכולים לתקן דברים תוך כדי משחק, ואנחנו נפגשים עם ראשון שוב ביום ראשון. שתי הקבוצות עשו דברים מעניינים והיה אחלה משחק. אי אפשר לצפות שיהיה משחק מושלם, כי שיחקנו כבר אתמול. בוא נראה מה יגמר בחצי הגמר השני, אם תהיה לי הזדמנות לשחק נגד מכבי, אז זה יכול להיות רע. יוצא לקבוצות לקבל חבילות אבל גם מזה יוצא ללמוד אם לוקחים את זה נכון".

רון לואיס הוסיף: "זה היה מצוין, משחק הכנה טוב לשתי הקבוצות, לתרגל כמה דברים. טוב בשבילנו שניצחנו את המשחק".

מאמן ראשון לציון אפי בירנבוים הכניס את הדברים לפרופורציות: "המשחק הרבה פחות חשוב מהפרסומים ששמענו לגבי שחרורו הצפוי של גלעד שליט. אנחנו מקווים שהכל יסתדר בקשר לגלעד שליט כי זה בלב של כולנו. להיות בעל תפקיד בארץ זה מאוד קשה, מצד אחד רוצים שאני אשתף שחקנים צעירים כמו אור סולומון, ומלבד חלוקת הדקות יש פה תנאים קשים. בסופו של דבר השחקנים האלה הם לא הזרים. אנחנו שיחקנו עם שחקנים שמשחקים בכל משחקי האימון, כל משחק יהיה שינויים ברוטציה ושינויים בדקות המשחק. גם לנו המאמנים המשחק הזה מאוד עזר, אנחנו נתחיל סדרה חדשה של ניצחונות".

ניצן חנוכי הוסיף: "ראיתי פרסומים לגבי גלעד שליט שיש עסקה וזה יותר חשוב מכל משחק. בהארכה ברח לנו המשחק מהידיים, זה בסך הכל משחק הכנה. הראש שלנו ביום ראשון במשחק הליגה. נקווה שנהיה מוכנים ביום ראשון. היה רצון לנצח את המשחק, אני לא מכיר מישהו שעולה למשחק בלי רצון לנצח".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

הפועל חולון ניצחה 81:84 את מכבי ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully