וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צ'אנס: מכבי ת"א ניצחה את הפועל ירושלים 82:102

הצהובים הביסו את הפועל ירושלים 82:102 בחצי גמר גביע צ'אנס, וקצת לפני פתיחת העונה המשחק הגדול מכולם נראה כזה רק על הנייר. דווין סמית הוביל את קלעי מכבי עם 17 נקודות

גם הפועל ירושלים לא קיבלה הערב (שלישי) את הצ'אנס ממכבי תל אביב, שדרסה גם את האדומים בדרך לגמר גביע צ'אנס. מכבי תל אביב ניצחה 82:102 במשחק שהתקיים במלחה, והוכרע למעשה כבר במחצית הראשונה, אם לא ברבע הראשון.

רק שני שחקנים ירושלמים, יובל נעימי ואורי קוקיה, שרדו מאז הניצחון האחרון של ירושלים על מכבי תל אביב, שהושג בגמר גביע הליגה ב-2009. ככה זה גם נראה, לפחות במחצית הראשונה. שחקניו של עודד קטש נראו בהלם לצד מופע הצליפות של ג'ורדן פארמר ויוגב אוחיון בפתיחת המשחק שאותו הם ראו בורח להם מהידיים בשלב מוקדם מהצפוי. הראשון שהתעורר בירושלים היה די.ג'יי סטרוברי, אבל גם זה קרה מאוחר מדי וחסרונו של בריאן רנדל הפצוע הורגש באופן משמעותי. במכבי תל אביב החליט הפעם החליט דייויד בלאט לכלול את סופוקליס שחורציאניטיס ולהושיב בחוץ את ריצ'רד הנדריקס, שהצטרף ביציע לתיאו פפאלוקאס ומילאן מצ'באן כזרים המקורקעים, שכן רק ארבעה יכולים ליטול חלק במשחקים במסגרות המקומיות.

הפועל ירושלים תנסה לנצל את הזמן שנותר לפתיחת העונה כדי להסיק מסקנות מהמשחק הזה, מכבי תל אביב תתכונן ב-48 השעות הקרובות למפגש פיקנטי מול הפועל חולון של דן שמיר והאיש שמלמעלה פיני גרשון. זה יקרה ביום חמישי הקרוב ואם לא יהיו הפתעות מיוחדות, נראה אז את מכבי תל אביב זוכה בתואר ראשון העונה.

מהלך המשחק

מילאן מצ'באן שוב לא התלבש במכבי תל אביב. הצהובים פתחו בחמישייה עם דווין סמית, ליאור אליהו, ג'ורדן פארמר, יוגב אוחיון וסופוקליס שחורציאניטיס. ירושלים פתחה החמישייה עם ג'רוויס וראנדו, די.ג'יי סטרוברי, יובל נעימי, אלישי כדיר ולוק ג'קסון. מכבי תל אביב פתחה גם את המשחק הזה בטירוף, כשתוך דקה ו-45 שניות היו אלה ג'ורדן פארמר וליאור אליהו שהעלו את הצהובים ליתרון 1:10 ובהמשך ל-1:12. אחרי שלוש החטאות של סטרוברי מהעונשין, ירושלים השיגה את סל השדה הראשון שלה רק אחרי 3:25 דק'. הצהובים לא הירפו לרגע, ירושלים עוד הצליחה לצמק ל-25:11, אבל שלשות של פארמר ואוחיון החזירו את הצהובים ליתרון משפיל כשהרבע הראשון הסתיים ב-19:36.

הרבע השני נפתח בשלשה נוספת, הפעם זה היה ג'ון שייר שקיבל את הקרדיט והעלה את מכבי תל אביב ליתרון של 20 נקודות. שלשה נוספת שלו קבעה 19:44 והורידה את הפועל ירושלים לפסק זמן של ייאוש. די.ג'יי סטרוברי פתח את המשחק רע, אבל התעורר ברבע השני וביחד עם חבריו הצליח לנצל פירצה שאפשרה לירושלים לצמק ל-46:31. בסופו של דבר קבוצתו של קטש הצליחה להביא את המשחק למצב שבו הוא עדיין לא נראה גמור, וירדה להפסקה בפיגור 53:37.

הפועל ירושלים הורידה למינוס 14 בפתיחת הרבע השלישי, אבל דווין סמית לקח את העניינים לידיים, או יותר נכון לידית, ודאג לעצור את המומנטום של היריבה במלחה. ירושלים שיחקה טוב בדקות האלה, אבל שילמה את מחיר פתיחת המשחק הנוראית שלה, כך ששחקני מכבי תל אביב הסתפקו בהשחלת שלשות מפעם לפעם כדי לשמור על יתרון בטוח. אם זה לא מספיק, ג'ון שייר סיים את הרבע השלישי בסל עם הבאזר שקבע 55:77 למכבי תל אביב.

האירוע המסעיר של הרבע הרביעי היה הרחקתו של מאמן הפועל ירושלים, עודד קטש, כעבור שתי דקות וחצי וזה קרה בגלל דיבורים מיותרים עם שופטי המשחק.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית 17 ו-7 ריבאונדים, גיא פניני וליאור אליהו 14 כל אחד, ג'ורדן פארמר 13 ו-4 אסיסטים, יוגב אוחיון 12, ג'ון שייר ודייויד בלו 10 כל אחד, טל בורשטיין ושון ג'יימס 6 כל אחד, שחורציאניטיס לא קלע (שיחק 5 דקות).

קלעו להפועל ירושלים: די.ג'יי סטרוברי 28, אלישי כדיר ולוק ג'קסון 12 כל אחד, ג'רוויס ורנאדו 10 נקודות ו-8 ריבאונדים, גוני יזרעאלי 7, יובל נעימי 6, משה מזרחי 3, ג'ון תומאס ואורי קוקיה 2 כל אחד.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully