וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולסה: "צריך להסתכל על הדברים הטובים שקרו"

12.10.2011 / 8:06

הנבחרת נחתה, הקשר: "נהיה טובים יותר בקמפיין הבא". גורם בהתאחדות: "חברי ההנהלה צודקים, צריך להקטין שכר המאמן"

נבחרת ישראל גברה אתמול (שלישי) 0:2 על מלטה ונעלה את קמפיין מוקדמות יורו 2012 כשהיא במקום השלישי אחרי יוון וקרואטיה. ליאור רפאלוב ורמי גרשון כבשו את השערים לנבחרתו של לואיס פרננדז, שחזרה הבוקר לארץ מעודדת מהניצחון אך מאוכזבת מאי ההעפלה ליורו.

"צריך להסתכל על הדברים הטובים שקרו ולא על הרעים", אמר אייל גולסה לאחר הנחיתה. "יש לנו נבחרת צעירה מאוד ואני מקווה שנהיה טובים יותר בקמפיין הבא. אני מאמין שעד שאפרוש ישראל תעלה לטורניר גדול. אם לא הייתי מאמין, הייתי פורש".

החלוץ טל בן חיים הוסיף: "התקדמתי בקמפיין הזה ואני מודה ללואיס פרננדז וטל בנין על האמון שנתנו בי. צובט מאוד בלב לראות לראות נבחרות אחרות חוגגות עלייה ליורו, אבל אני אופטימי לקראת העתיד ובטוח שזה יגיע לנבחרת שלנו בעתיד".

האכזבה מהקמפיין כולו הייתה מהולה ברגשות שמחה על ההסכם להחזרתו של גלעד שליט הביתה. במהלך הטיסה הרבו השחקנים לדבר בעיקר על פוליטיקה ופחות על כדורגל. "הראש לא היה מרוכז בשום דבר אחר", אמר אחד מהם. "קרה לנו נס, אף אחד לא זוכר בכלל מה היה במשחק".

מרבית הלגיונרים אגב, לא נחתו עם הנבחרת. טאלב טואטחה אמר: "השחקנים נתנו הכל כדי לנצח ואני שמח שסיימנו את הטורניר עם טעם טוב. הכי חשוב שגלעד שליט חוזר הביתה. זה מכניס אותנו לפרופורציות". ביברס נאתכו הוסיף: "יש תחושה של טעם מתוק, בגלל גלעד שליט וגם בגלל שניצחנו את המשחק האחרון. יש לנבחרת מה להציע בעתיד - שחקנים צעירים ומוכשרים".

כפי שפורסם, בהתאחדות לכדורגל מתגבשת החלטה בקרב חברי ההנהלה לפיה שכר המאמן הבא יוקטן בעשרות אחוזים. פרננדז הרוויח כ-480 אלף יורו בקמפיין הנוכחי ונראה כי שככרו של המאמן הבא ייקטן ב-50 אחוז לפחות. "חברי ההנהלה צודקים, חייבים להקטין את שכר המאמן הבא", אישר אתמול גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל. "מאמן נבחרת עובד פחות קשה ממאמן בליגת העל, וזאת עובדה. אין סיבה שמאמן נבחרת ירוויח יותר מרבע מיליון יורו. זה שכר עצום".

אלמוג כהן התעודד: "הוכחנו שאנחנו מלוכדים"
ישראל סגרה את הקמפיין עם 0:2 במלטה
נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully