וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו: "אולי זו הבשורה לעתיד"

11.10.2011 / 22:23

הקשר התעודד מהניצחון שהושג בהרכב צעיר. אוואט: "לנבחרת עתיד עם הבטחה". אלמוג כהן: "הראינו שאנחנו מלוכדים"

נבחרת ישראל סיימה הערב (שלישי) את קמפיין מוקדמות יורו 2012 בניצחון לא מרשים 0:2 במלטה, במה שאולי היה משחקו האחרון של לואיס פרננדז כמאמן הלאומי. ליאור רפאלוב (11) ורמי גרשון (90) כבשו את השערים במשחק בו הנבחרת הציגה שוב כדורגל חלש. הנבחרת סיימה במקום השלישי בבית ו', אחרי יוון (עלתה ליורו מהמקום הראשון) וקרואטיה שתשחק בהצלבה.

בסיום המשחק, קיבלו שחקני הנבחרת את הבשורה לפיה נחתמה עסקה לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט והגיבו בשמחה: "לפני הכל אין בשורה יותר משמחת מאשר הבשורה על גלעד שליט. זו בשורה נפלאה, משפחת שליט נלחמה לשחרורו ולא הניחה לרגע, כולי תקווה שהוא יחזור בריא ושלם", אמר דודו אוואט.

השוער ששימש כקפטן במשחק סיכם את הקמפיין: "סיימנו קמפיין. נכון שלא עלינו, אבל אני בסך הכל מרוצה מאוד מההתקדמות של שחקנים בנבחרת. זו נבחרת שיש לה עתיד חדש וצעיר עם הבטחה. מאכזב שלא הגענו להצלבה או ליורו, אבל זה שכר לימוד מבחינתנו. חוץ ממני ליאור רפאלוב הוא השחקן הוותיק בנבחרת והוא רק בן 25 וזה אומר שהנבחרת שלנו מאוד צעירה. להבדיל מכל אלה שלא מאמינים, אני כן מאמין בדור הזה ושהוא יצעיד אותנו קדימה".

מאור בוזגלו ששיחק 90 דקות הוסיף: "אני מרוצה מאוד שניצחנו וטוב לסיים עם ניצחון. ברור שהיינו רוצים לעלות. שמח שצברתי עוד דקות משחק ומבחינה אישית יש לי 100 אחוזי הצלחה בנבחרת עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים. הערב, הכל מתגמד עם השחרור של גלעד שליט".

אלמוג כהן שנכנס במחצית השנייה סיכם גם הוא: "מתחילת הקמפיין לואיס היה ישר איתנו. המשחק הזה הראה שאנחנו מלוכדים כנבחרת. הוכחנו אחד לשני שאנחנו מסוגלים לסיים את הקמפיין ברגל ימין וכך גם נקווה להתחיל את הקמפיין הבא. אנחנו מאושרים על עסקת שליט, ומקווים לראות אותו בריא בביתו. כל השחקנים של הנבחרת שולחים את אהבתם למשפחה".

ביברס נאתכו: "המטרה הייתה לנצח וזה מה שעשינו. זה הכי חשוב. טוב לסיים את הקמפיין ברגל ימין. שיחקנו עם הרכב צעיר מאוד ואולי זו הבשורה של הנבחרת לעתיד".

ישראל סיימה קמפיין מאכזב עם 0:2 במלטה

שלום תקווה חושב שהבעיה של הנבחרת לא במאמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully