וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלו: "אנחנו לא מגיעים למשחק עדיפים"

שחקן מכבי ת"א לא מקל ראש בהפועל ירושלים לקראת חצי גמר גביע צ'אנס (21:00, 10). ג'יימס, סופו, סמית' ופארמר נרשמו

פחות מ-24 שעות לאחר תום שלב רבע הגמר בגביע צ'אנס, ייערך היום (שלישי) שלב חצי הגמר שבסיומו ייקבע מי יהיו שתי הקבוצות שיפגשו ביום חמישי בגמר גביע צ'אנס. בחצי הגמר הראשון תפגוש מכבי ראשון לציון את הפועל חולון, שהדהימה את גלבוע/גליל בתצוגה מרשימה ברבע הגמר. בחצי הגמר השני, והמרכזי מבין המשחקים, ייפגשו מכבי תל אביב והפועל ירושלים. במשחק ראווה שייערך לפני המשחקים ייפגשו מכבי חיפה ועירוני אשקלון.

הפועל ירושלים – מכבי תל אביב (21:00, ערוץ 10)

היסטוריה ומספרים

* המשחק שייערך הערב בין השתיים הוא המפגש הרביעי בין הקבוצות בגביע הליגה, והראשון שלא בגמר. המאזן: 1:2 לטובת מכבי תל אביב.

* רק שני שחקנים, יובל נעימי ואוריק קוקיה, שרדו בהפועל ירושלים מאז הניצחון האחרון על מכבי תל אביב בגמר גביע הליגה ב-2009.

* מהסגל של מכבי תל אביב באותו הפסד שרד רק שחקן אחד - גיא פניני.

* ההפרש הממוצע בו ניצחה מכבי תל אביב את הפועל ירושלים בארבעת המשחקים האחרונים עומד על 19.75 נקודות.

הכנות ושאר ירקות

הפועל ירושלים:

הפועל ירושלים מתייצבת למשחק אחרי התצוגה הטובה יחסית נגד מכבי אשדוד, והעובדה שהיא זכתה ליום מנוחה נוסף אמורה להביא את השחקנים של עודד קטש ערניים יותר למשחק. מי שזכה למרבית המחמאות אחרי הניצחון האחרון היה לוק ג'קסון, שהוחתם לשנתיים בקבוצה, ובמשחק עצמו הוא להט עם 20 נקודות. בשבועות האחרונים שקל קטש דווקא להחליף את השחקן, כשטען אז שהוא "לא נראה בכושר מתאים". במקומו רצה קטש לצרף את קנדי ווינסטון, אולם יכולתו של ג'קסון מול אשדוד שכנעה את ראשי הפועל ירושלים שאין לשחרר את ג'קסון.

"היכולות הגבוהות של מכבי ידועות לכולם ובהחלט מדובר בקבוצה מצויינת", סיפר קטש לקראת המשחק. "הסגל שלנו הולך ומתחבר ממשחק למשחק והמטרה שלנו היא להתקדם ולהשתפר בכל רגע. תמיד יש פיקנטריה והרבה עניין סביב מפגשים מול מכבי והפועל, בטח כשמדובר במשחק הראשון של העונה. מחכה לנו משימה קשה, אך יחד עם הקהל אנחנו מגיעים בכל משחק לנצח. אני בטוח שתהיה אווירה מדהימה במלחה". גוני יזרעאלי הוסיף: "צפוי לנו משחק מותח ומעניין מול אחת הקבוצות הטובות באירופה, אבל אנחנו מסתכלים בעיקר על עצמנו. זהו טורניר הכנה אחרון לקראת תחילת העונה ונרצה להמשיך את המגמה החיובית שלנו. חשוב שהקהל הנפלא שלנו יגיע לדחוף אותנו במפגש מול מכבי, כי הוא מהווה פקטור משמעותי במשחקים מסוג זה. אני מאמין שיהיה משחק מהנה ומעניין".

מכבי תל אביב:

למרות הניצחון הענק על נתניה, במכבי תל אביב לא מקלים ראש ביריבה הבאה, ובכדי להקל על השחקנים, החליטו בקבוצה שהם יישארו ללון במלון בעיר. בלאט מבקש משחקניו להמשיך "לשים דגש על ההגנה ולהישאר דרוכים", וכבר התריע שמול ירושלים יהיה קשה יותר. לקראת המשחק הזרים שיהיו רשומים בטופס הם סופוקליס שחורציאניטיס, שון ג'יימס, דווין סמית' וג'ורדן פארמר. המשמעות היא שפאפאלוקאס, הנדריקס ומצ'באן יישבו בחוץ. דיוויד בלו עצמו מתכונן למשחק. "מול ירושלים זה הולך להיות משחק שונה מאשר מול נתניה", הוא מסביר לוואלה! ספורט. "יש להם הרבה שחקנים מוכשרים ועודד קטש עושה עבודה טובה בקבוצה בכדי שישחקו יחד, בטוח שתהיה אווירה חמה ומרגשת במפגש הזה, ואנחנו מצפים לאתגר הזה".

מבחינת יחסי הכוחות, מוסיף בלו כי לא ניתן להצהיר על פייבוריטית לקראת המשחק: "אני רואה את המשחק הזה כמשחק חוץ, ותמיד אני רואה את הקבוצה המתארחת כאנדרדוג. בכל אופן, זו תחילת העונה, יש חוקים חדשים ואני לא חושב שיש קבוצה אחת שהיא עדיפה או אחת שהיא אנדרדוג". על הניצחון ב-51 הפרש מול נתניה, הוסיף הפורוורד: "הגענו למשחק במטרה לשחק, יש לנו הרבה כשרונות בקבוצה ומאמן מצוין. בכל פעם שאנחנו עולים על הפרקט, אנחנו עולים כדי לשחק חזק, לעשות הגנה ואז לפעמים המשחק הופך להיות חד צדדי, כמו שקרה אמש". בלי קשר, השאלתו של מילאן מצ'באן תאפשר הבאת גארד, כשנמשכים בינתיים המגעים לצירופו של קית' לנגפורד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שחקן מפתח

ג'ראוויס וראנדו (הפועל ירושלים)

במצב העניינים הנוכחי, מכבי תל אביב מסוגלת להעמיד הרכבים מגוונים מול הפועל ירושלים, אבל אם הקבוצה של עודד קטש רוצה לנצח, היא תצטרך לעצור את מה שמכבי תעמיד מולה בקו הקדמי, וביניהם את ליאור אליהו. ג'ראוויס וראנדו הוא התשובה של ירושלים מתחת לסל – שחקן אתלטי שיודע לקפוץ לשמיים ולחסום, ויצטרך לגרום למכבי תל אביב לחשוב. יום טוב שלו בהגנה, ואולי מכבי תל אביב תרשום הפסד ראשון מוקדם.

מכבי ראשון לציון – הפועל חולון (18:25, 5+ לייב)

היסטוריה ומספרים

* בפעם היחידה שמכבי ראשון לציון הגיעה למעמד חצי גמר גביע הליגה, ב-2006, היא ניצחה את גבעת שמואל ועלתה לגמר.

* הפועל חולון מנגד מגיעה בפעם הראשונה למעמד לאחר שהפסידה בכל הפעמים הקודמות ברבע הגמר.

* בראשון לציון עדיין יש סיוטים מרון לואיס, שבעונת 2008/9 במדי עירוני נהריה קבר שלשה מחצי מגרש על הבאזר כדי לתת לקבוצתו ניצחון אחרי פיגור בן 27 נקודות.

* מתן חרוש רושם משחק שלישי כעוזר מאמן אורח במלחה, לאחר ההופעה ברבע הגמר ועם אריס סלוניקי אשתקד – מאזנו עד כה מושלם.

הכנות ושאר ירקות

מכבי ראשון לציון:

הניצחון ביום ראשון על בני השרון/הרצליה לא גרם ליותר מדי שמחה בראשון לציון. בקבוצה לא היו מרוצים מהיכולת במהלך המחצית השנייה, ובעיקר ממספר האיבודים הגבוה שעמד על 15. המאמן אפי בירנבוים יודע שהמפגש החשוב באמת של הקבוצה מול חולון יהיה ביום ראשון הקרוב בליגה, ומי שתנצח את המפגש המסקרן, תעמוד במבחן גדול נוסף שלושה ימים בלבד לפני פתיחת הליגה. למרות זאת, בקבוצה לא מתכוונים לוותר על המשחק. בראשון לציון מרוצים מאוד מהיכולת של כל הזרים, ומקווים שימשיכו בקו החיובי גם נגד חולון.

הפועל חולון:

בהפועל חולון ידעו שיש להם קבוצה טובה ביד לפני פתיחת העונה, אבל לא חלמו על תצוגה מרשימה כל כך ברבע הגמר מול הפועל גלבוע/גליל עליון. בקבוצה דיברו לאחר המשחק על המנהיגות של מורן רוט אותה לקח ישר מהאימון הראשון, אך יודעים שיהיה קשה מאוד לשמור על יכולת גבוהה בפעם השנייה בתוך 24 שעות. דן שמיר צפוי לחלק את הדקות בצורה יותר שווה, כשעיקר כאב הראש שלו הוא בנוגע לדן גרונפלד הפצוע.

שחקן מפתח

מורן רוט (הפועל חולון)

נדמה כי בכל משחק העונה של הפועל חולון, בדיוק כמו בעונה שעברה, הרבה מאוד יפול על מורן רוט, והוא אוהב את זה. כל עוד דן גרונפלד לא משחק, רוט הוא הישראלי היחיד בחולון שמסוגל לייצר הרבה נקודות, וביחד עם המנהיגות שלו הוא יצטרך להרים את הקבוצה למשחק שני קשה בתוך 24 שעות. אם רוט יוכל לעמוד במשימה, נראה כי העונה של חולון יכולה ללכת בכיוון החיובי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully