וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צ'אנס: הפועל חולון הביסה 67:101 את גלבוע/גליל

מורן רוט עם 24 נקודות ו-5 אסיסטים הוביל את הקבוצה של דן שמיר לניצחון גדול ומפגש מול מכבי ראשון לציון בחצי הגמר

הפועל חולון עברה עונה איומה בשנה שעברה. תקציב לא היה, שחקנים בקושי גורדו מפה ומשם והקבוצה הצליחה בקושי לשרוד בליגת העל. נראה שהעונה הפועל חולון תהיה קבוצה הרבה יותר טובה אחרי המהפכה שהיא ביצעה בקיץ והערב (שני) היא כבר הראתה את הפוטנציאל שטמון בה כשהביסה 67:101 את סגנית האלופה הפועל גלבוע/גליל עליון ברבע גמר גביע צ'אנס. חולון תפגוש בחצי הגמר את מכבי ראשון לציון, שניצחה אתמול את בני השרון/הרצליה.

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון קורטני פלס מול רון לואיס שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
איזו הצגה של חולון. לואיס/מגד גוזני

פיני גרשון ודן שמיר, שהגיעו בקיץ לחולון, התעקשו מאוד להשאיר בקבוצה את מורן רוט. הרכז, שזכה לחיזורים אפילו ממכבי תל אביב, ניפק הערב משחק לפנתיאון מבחינתו עם 24 נקודות (10 מ-11 מהשדה), 5 אסיסטים והרבה מנהיגות. נכון שזה רק גביע צ'אנס, לא בדיוק המסגרת התחרותית ביותר, אבל גם כך מעודד מאוד לראות את הרכז הישראלי הוותיק בכושר כל כך טוב. שחקן נוסף מהקו האחורי שנראה מצוין היה רון לואיס, ששיחק בעבר בעירוני נהריה, ועשה קאמבק מצוין לישראל. גם בריאנט דנסטון, שהגיע עם שמיר מבני השרון, היה מצוין ומעניין מה יקרה עוד כשדן גרנפלד המצוין יהיה כשיר ויוכל לתרום את שלו לקבוצה. נראה שלחולון יש בסיס מצוין השנה.

מנגד, ברור שעדיין מוקדם לשפוט את גלבוע/גליל עליון. זה בסך הכל משחק אחד וגם הוא בגביע צ'אנס, אבל בכל זאת הקבוצה של ליאור ליובין נראית לא מוכנה לליגה, במיוחד כשהיא פותחת אותה מול מכבי תל אביב. סגנית האלופה נראתה כבויה והתקשתה לייצר מהלכים חיוביים בהתקפה כששני השחקנים היחידים שאפשר לציין לטובה עם ג'וזף ג'ונס ודגן יבזורי. גלבוע/גליל הובסה הערב ואפשר לומר שבצדק גמור, כי היא נראתה לא טוב. ליובין יהיה חייב למצוא פתרונות להנעת הכדור של הקבוצה שלו, בטח לאחר העזיבה של גל מקל המצוין בקיץ. גלבוע גם צריכה לדאוג מהפציעה של רומאו טראוויס ותקווה שזה לא משהו שיפגע בה בהמשך.

מהלך המשחק

רבע ראשון

המשחק נפתח בקצב די איטי כשאחרי שתי דקות של כדורסל התוצאה עמדה רק על 0:2 לטובת חולון. הקצב הלך והתגבר והמשחק היה צמוד כששלשות של אופיר פרחי ודגן יבזורי העלו את גלבוע/גליל ל-9:12. חמש נקודות רצופות של מורן רוט וארבע נוספות של פטריק סאליבן וטזמין מיטשל קבעו 12:18. עד סוף הרבי הצליחה גלבוע לצמק ל-21:17 עם שלשה של יאן מרטין.

רבע שני

הרבע השני נפתח מצוין מבחינת חולון כשמורן רוט ממשיך לעשות ככל העולה על רוחו, פירגן לחבריו (דנסטון ולואיס), קלע בעצמו וחולון עלתה ל-23:33. נקודות נוספות של מיטשל, דנסטון ושון דניאל העלו את חולון ל-30:44. שלשה של יבזורי ונקודות של ג'ונס צימקו ל-44:35 ונקודות נוספות של דנסטון קבעו 35:46 לחולון.

רבע שלישי

רון לואיס פתח את הרבע עם חדירה טובה וסל וגם רוט קלע שתי נקודות עם זריקה מלאת רגש, אך אז הגיעו ג'ונס וצ'ייסון אלן וצימקו ל-50:41. גלבוע/גליל המשיכו לסגור את הפער עם נקודות של ג'ונס, פלס ויבזורי, שקבעו 47:52. נקודות של פטריק סאליבן וחמש של דנסטון העלו את חולון ל-47:59. חולון שמרה על היתרון וסיימה את הרבע ב-53:68.

רבע רביעי

דווקא גלבוע/גליל עליון פתחה טוב יותר את הרבע האחרון וצימקה כבר עד 70:61, אלא שאז הגיעה ריצת 4:22 אדירה של חולון עם נקודות של לואיס, מיטשל וכמובן מורן רוט הבלתי נלאה וזה כבר 67:94. החגיגה של חולון נמשכה עד הסוף ונגמרה עם 67:101 ענק לקבוצה של דן שמיר ופיני גרשון.

הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון כבר בחצי הגמר

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: מורן רוט 24 (7 מ-8 לשתיים, 3 מ-3 לשלוש), 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, רון לואיס 20 ו-6 אסיסטים, טזמין מיטשל 17 ו-7 ריבאונדים, בריאנט דאנסטון 14 (6 מ-6 מהשדה), פטריק סאליבן 11 ו-5 ריבאונדים, שון דניאל 9 ו-6 ריבאונדים, ניב סולומון, עודד שעשוע ואלכס צ'רנוביץ' 2 נקודות כל אחד, שלומי הרוש שיחק ולא קלע.

קלעו להפועל גלבוע/גליל עליון: דגן יבזורי 19, ג'וזף ג'ונס 14 ו-7 ריבאונדים, יאן מרטין ועידו קוז'יקרו 7 נקודות כל אחד, אופיר פרחי 6, קורטני פלס 5 (0 מ-6 לשלוש) ו-6 ריבאונדים, צ'ייסון אלן 4 (1 מ-9 מהשדה), אבישי גורדון 3, רומאו טראוויס 2, עמית ביר כץ שיחק ולא קלע.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully