וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "הכי חשוב שיש לנו שחקנים מחויבים"

9.10.2011 / 22:49

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה משחקניו החדשים אחרי ה-64:75 על אשדוד. לוק ג'קסון: "נהניתי מהקהל, יש קבוצה טובה"

הפועל ירושלים פתחה הערב (ראשון) ברגל ימין את עונת 2011/12, כאשר העפילה לחצי גמר גביע צ'אנס אחרי 64:75 על מכבי אשדוד. עודד קטש אמנם חסר הערב את אייברי בראדלי וג'ון תומאס, שנחתו שעות ספורות לפני המשחק, וכן את בריאן רנדל הפצוע, אך גם זה לא הפריע לו לראות ניצוצות ממספר שחקנים אחרים, ברשותם לוק ג'קסון (20 נקודות) ודי ג'יי סטרוברי.

"המשחק היום לא התעלה לרמה גבוהה, לא שיחקנו בקצב הנכון ולא היינו במקומות הנכונים", אמר עודד קטש בסיום ושם את הניצחון בפרופורציות. "שני השחקנים החדשים יצטרפו מחר ויש לנו עוד הרבה עבודה. היינו יכולים לשמור יותר טוב, אבל ספגנו רק 60 נקודות. מה שחשוב הוא שיש שחקנים מחויבים".

על היכולת המצוינת של לוק ג'קסון הערב אמר המאמן: "הוא שחקן עם הרבה ניסיון, והוא אף פעם לא כופה דברים אלא נותן לכדור להגיע אליו. אני שמח מאוד שהיה לו משחק טוב".

כאמור, 20 נקודות היו הערב ללוק ג'קסון, שבסיום גילה גם מידה מסוימת של צניעות. "למרות שזה לא משחק ליגה, נהניתי לראות את הקהל. אני מקווה שזו התחלה של מה שננסה לעשות בהמשך העונה. שיחקתי בעמדות 2-3-4, ואני מנסה להשתלב בכל העמדות שהמאמן רוצה שאהיה בהן. אני חושב שיש פה קבוצה טובה מאוד. אני מצפה לשחק הרבה העונה, ואני מאמין בקבוצה". לקראת המפגש הצפוי עם מכבי תל אביב בחצי הגמר (בהנחה שזו תעבור את ברק נתניה), הוסיף ג'קסון: "ברור שהמשחק נגד מכבי יהיה קשה, אבל צריך להתייחס לכל קבוצה בצורה רצינית ואני רוצה להודות לקהל שתמך בנו הערב".

מנגד, מאמן מכבי אשדוד עופר ברקוביץ' הודה: "במחצית השנייה לא שיחקנו טוב. נתנו להם זריקות שלוש קלות מאוד בניגוד למה שרצינו לעשות בהגנה. גם בהתקפה המשחק לא זרם, אבל יש עוד זמן ונתקן את הליקויים. ההתקפה שלנו הייתה תקועה. אין לי ספק שלא נהיה טיול לאף קבוצה, גם לא לירושלים בירושלים. יש דברים שעבדו יותר טוב ויש כאלה שעבדו פחות טוב. כשאתה לא קולע, אתה מחפש אלטרנטיבות ועושה שטויות. בהגנה עשינו הרבה טעויות, בעיקר במחצית השנייה".

כך נבנתה הפועל ירושלים מודל 2011/12

בירנבוים: "כולם מוכנים לעבוד, זו הדרך"

מכבי ראשון לציון ניצחה הערב (ראשון) 75:78 את בני השרון/הרצליה, בפתיחת עונת 2011/12. הקבוצה של אפי בירנבוים עלתה לחצי הגמר של טורניר צ'אנס, שם תפגוש את המנצחת בין הפועל חולון להפועל גלבוע/גליל עליון. ראשון נהנתה מערב מצוין של אדריאן אוטר, שתרם 21 נקודות והראה שאפשר לבנות עליו גם בליגת העל.

מאמן ראשון לציון אפי בירנבוים אמר בסיום: "יש לי סיבות להיות מרוצה, אבל הרבה יותר סיבות לרצות לעבוד ולעבוד. היו לנו הרבה איבודי כדור והרבה טעויות, אבל זו תחילת העונה. מה שחשוב זה שכולם מוכנים לעבוד, וזו הדרך. יש כאן שחקנים טובים, ישראלים וזרים, ואנחנו רוצים להיות קבוצה טובה. היו לנו הרבה דקות חיוביות, אבל אני אחראי על השטויות אז בזה אני אתמקד. הקשר ביני לבין רועי חגאי לא מסתכם במשחק כזה או אחר. זה הרבה מעבר".

מאמן המפסידה רועי חגאי, ששימש כעוזרו של בירנבוים בראשון לציון, הסביר מה הרגיז אותו: "אנחנו אמורים להיות קבוצת הגנה, לכן אני לא מוכן לסבול 51 נקודות במחצית. אולי אם זה לא יקרה, אני אהיה יותר רגוע. יש לנו אופי, ואני בטוח שכשנתחבר וכשטרבור בוקר יחזור נראה הרבה יותר טוב. אני אוהב את אפי, היה כיף לפגוש אותו. לפחות הוא ניצח, אז זו חצי נחמה".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully