וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "האווירה במכבי תל אביב באמת מדהימה"

10.10.2011 / 13:33

הפורוורד מוכן לנתניה (20:50, 5+ לייב) בגביע צ'אנס. הנדריקס: "רוצים לזכות בכל". בקבוצה ביקשו "לא לזלזל"

אחרי שלושה ניצחונות רצופים בליגה האדריאטית, מכבי תל אביב תתמודד הערב (שני, 20:30, שידור ישיר בספורט 5+ לייב) מול ברק נתניה במסגרת רבע גמר גביע צ'אנס. בקבוצה הבהירו לשחקנים כי "אין לזלזל במשחק. אנחנו רוצים להשיג את התואר הראשון העונה". עוד ביקשו מהשחקנים בקבוצה "לשים דגש על הגנה".

המפעל מתיר את שיתופם של ארבעה זרים בלבד, לכן החליט המאמן דיוויד בלאט שלא לכלול בסגל את תאו פפאלוקאס, סופוקליס שחורציאניטיס ומילאן מצ'באן.

"אני מאוד נרגש לקראת המשחק בגלל שאנחנו משחקים על התואר הראשון שלנו השנה, כל תואר חשוב, ונעשה הכל בכדי להיאבק גם עליו",אמר פורוורד הקבוצה ריצ'ארד הנדריקס. "אנחנו צריכים להתרכז במה שאנחנו עושים הכי טוב וזה לשחק חזק. בכלל לא משנה באיזו מסגרת מדובר". הנדריקס אף אינו חושש להצהיר: "אני מקווה שגם השנה נזכה באליפות ונחזור לפיינל פור האירופי - ואולי אף נזכה בו".

שון ג'יימס, שסיים לשנוא את מכבי תל אביב לאחר שלוש שנים, הוסיף לקראת המשחק מול נתניה: "אני מקווה שננצח גם את המשחק הזה ונעלה לחצי הגמר. האווירה בקבוצה עד עכשיו באמת מדהימה, כל אחד מהשחקנים עולה במטרה להוכיח את עצמו ולהראות כמה אכפת לו מהקבוצה. אחרי שעברנו את המשחק הראשון ביד אליהו, אנחנו הרבה יותר מפוקסים ונגיע בשיא המרץ למשחק. אסור לשכוח שמכאן - הזירה המקומית – הכל בעצם מתחיל".

דיוויד בלאט מחכה בכיליון עיניים למפעל

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully