וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "שנאתי את מכבי תל אביב שלוש שנים"

9.10.2011 / 7:00

סנטר הצהובים בגילוי מפתיע: "מרגיש שונה להיות בצד הזה, זה יסתדר עם הניצחונות". הליגה הישראלית? "לא התגעגעתי"

בליגה האדריאטית מכבי תל אביב מחזיקה במאזן מושלם בינתיים, וביום שני (20:50, 5+ לייב) ינסו הצהובים להמשיך את ההצלחה גם בזירה המקומית, כאשר ישחקו בסיבוב הראשון של גביע צ'אנס מול ברק נתניה. השחקנים שבו במוצאי יום כיפור לאימונים, כשהמאמן דיוויד בלאט הבהיר להם: "אין לזלזל במטרה הקרובה, צריך לתת הכל בהגנה".

הסנטר שון ג'יימס סיפר על האווירה בקבוצה אחרי הניצחון על ציבונה זאגרב באדריאטית ביום חמישי האחרון: "האווירה הייתה טובה מאוד. כולם היו קצת נרגשים וכל אחד בקבוצה רצה להציג את היכולת הכי טובה שלו כי זה משחק ראשון בבית. עכשיו, כשעברנו בהצלחה את משחק הבכורה, כולם יהיו רגועים יותר ומרוכזים יותר".

בחמישי, ג'יימס היה נסער לאחר שספג עבירה טכנית ברבע השלישי, אך בניגוד למאמנו הוא מעדיף להתייחס בדיפלומטיות לשיפוט: "שופטים זה חלק מהמשחק כמו כל האחרים על הפרקט. אני לא כל כך יודע מה קרה, אבל אני משער שאי אפשר לשאול את השופטים או לדבר איתם תוך כדי משחק. זה חלק מהמשחק, אז אני מקבל את זה. מכאן רק רוצים להמשיך ושיהיה טוב".

לקראת נתניה, ג'יימס מקווה שרצף הניצחונות יימשך: "כמו בכל מקום, אני מקווה שננצח", ויש לו גם וידוי: "אני לא מרגיש שהליגה הישראלית הייתה חסרה לי או שהתגעגעתי אליה במיוחד כי אני חושב שיחד עם האדריאטית והיורוליג אין זמן ולא יהיה זמן להיות בפוקוס רק על ליגה אחת.

"שנאתי את מכבי במשך שלוש שנים", מודה ג'יימס במפתיע, "אז להיות מהצד הזה יהיה שונה. ברגע שנשיג את הניצחונות, הכל יסתדר לבד".

על עומס המשחקים ולוח הזמנים הגדוש הוסיף הסנטר: "בלאט לא ייתן לנו לא להתאמן. הוא ידאג לכך שנתאמן על הכל. לא משנה איך שיחקנו, כמה אנחנו משחקים או כמה נשחק, בלאט ידאג שנמשיך לעבוד על דברים. הוא פשוט יודע מה הוא רוצה לעשות על המגרש - בהגנה והתקפה. לא משנה מה אתה חושב שאתה יודע כשחקן, יש לו כבר הכל מראש מתוכנן ומוכן".

קית לנגפורד צפוי לחתום במכבי תל אביב
לצהובים אין מענקים לזכייה באדריאטית
ג'ורדן פארמר רוצה לזכות בגביע צ'אנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully