וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר: "אני מנסה להיות אגרסיבי וגם קבוצתי"

8.10.2011 / 19:21

גארד מכבי תל אביב נהנה בקבוצתו החדשה: "ההרגשה בהיכל מיוחדת", ולא מזלזל בגביע הליגה: "זה חשוב לאוהדים"

ביום שני (20:50 שידור חי ב-5+ לייב), תפתח מכבי תל אביב את השתתפותה בגביע הליגה במשחק עם ברק נתניה. הצהובים יגיעו למשחק לאחר פתיחת עונה מוצלחת שכללה שלושה ניצחונות במסגרת הליגה האדריאטית, האחרון ביניהם 81:97 על ציבונה זאגרב ביום חמישי האחרון.

ג'ורדן פארמר שהציג משחק מרשים עם 19 נקודות ו-7 אסיסטים סיכם את משחק הבכורה ביד אליהו: "היה ממש כיף. היו רגעים שישבתי על הספסל במהלך המשחק, הסתכלתי מסביב וחשבתי לעצמי שבהיכל הזה יש הרגשה טובה ומיוחדת. הקהל הוא באמת חלק בלתי נפרד מהמשחק ומביא הרבה אנרגיה. הקבוצה באמת צריכה את הקהל, שמעתי על זה הרבה וטוב להיות חלק מזה".

על יכולתו האישית אמר: "העבודה שלי היא לנסות לתרום ככל שאפשר וזה מה שעשיתי ביום חמישי. אם זקוקים לי, אני מנסה לעשות את זה. היינו צריכים להיות אגרסיביים ואני עושה מה שאני יכול. אני מנסה להיות אגרסיבי כשצריך, אבל מנסה גם לשחק קבוצתי".

פארמר המשיך: "איך אני מרגיש כשאומרים כל הזמן שאני השחקן המוביל והעיקרי במכבי? אני לא ממש שם לב למה שאומרים מסביב. זו הרגשה טובה כמובן וזה מחמיא לי, אבל כולם מגיעים ועובדים קשה כל יום. אנחנו יודעים את האחריות שלנו, וכל אחד יודע באופן אישי מה האחריות שלו ובחדר ההלבשה כל אחד יודע את התפקיד שלו".

פארמר אינו מקל ראש בחשיבות המשחק מול נתניה בגביע הליגה: "זה חשוב להרבה לאוהדים בישראל אז נצטרך לשחק טוב מול נתניה. יהיה נהדר. נצטרך לחכות ולראות לראות מה יקרה".

בראשון נפתחים משחקי גביע הליגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully