וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישי כדיר: "רוצים לפתוח את העונה עם חיוך"

בירושלים מצפים לפתיחת גביע צ'אנס מול אשדוד (א', 20:50, ספורט 5). ראשל"צ-בני השרון/הרצליה (18:25, 5+ לייב)

עונת הכדורסל הישראלי תצא לדרך באופן רשמי ביום ראשון, עם פתיחת "גביע צ'אנס", המפעל שעד העונה שעברה נקרא "גביע ווינר" וימשיך להתקיים באולם מלחה. את יום המשחקים תפתח מכבי ראשון לציון, שתפגוש את בני השרון/הרצליה. לאחר מכן יקבלו חובבי הכדורסל הישראלי את המשחק המסקרן של הערב, כשהפועל ירושלים המתחדשת תפגוש את אחת מהפתעות העונה שעברה, מכבי אשדוד. ביום שני יתקיימו שני רבעי הגמר הנוספים, כשהפועל חולון ופיני גרשון יתעמתו עם סגנית האלופה גלבוע/גליל, ומכבי תל אביב תפגוש את ברק נתניה. ביום שלישי ייערכו חצאי הגמר וביום חמישי הגמר.

מכבי ראשון לציון - בני השרון/הרצליה (ראשון, 18:25, 5+ לייב)

על הנייר, נראה כאילו מדובר במפגש בין אחת הקבוצות המרשימות ביותר של הקיץ הנוכחי, ואחת המאכזבות. ראשון לציון סיימה את משחקי האימון שלה עם מאזן נקי מהפסדים, ונדמה כי פעם נוספת אפי בירנבוים הרכיב חבורה מעניינת למדי בעיר היין. הכתומים יתבססו על קאדר חדש לגמרי של שחקנים זרים לאחר שכוכבי העונה שעברה עזבו, והשם המוכר ביותר הוא זה של אדריאן אוטר, אקס הפועל תל אביב.

מנגד, הקבוצה המאוחדת מהשרון עברה קיץ לא פשוט שכלל לא מעט תהיות האם המועדון בכלל מסוגל להמשיך להתקיים. רועי חגאי, עוזרו הנצחי של אפי בירנבוים, מונה למאמן הקבוצה ובנה סגל צעיר עם מספר שחקנים זרים מעניינים בראשות טרבור בוקר שהגיע מה-NBA. עם זאת, פציעתו הקשה של בן רייס טרפה את הקלפים, ואילצה את השרונים לצרף זר חמישי לסגל - הפורוורד האמריקאי קני לוסון.

הפועל ירושלים - מכבי אשדוד (ראשון, 20:50, ספורט5)

הקבוצה המתחדשת של עודד קטש ביצעה כמה החתמות מרשימות למדי בקיץ, אך השם המעניין מכולם - אייברי בראדלי, שצורף בימים האחרונים - לא יגיע למלחה לפחות עד חצי הגמר. האדומים אף יחסרו את בריאן רנדל הפצוע, אך יקוו לשמח את הקהל הביתי שלהם מול הקבוצה שהיתה הכבשה השחורה של הירושלמים אשתקד.

"מדובר בטורניר שהפך למסורת מבורכת ולהכנה האחרונה לקראת פתיחת העונה", אמר עודד קטש. "הטורניר מביא איתו לא מעט משחקים מעניינים ומותחים ואין לי ספק שיהיה כך גם השנה. מעבר לזה יש אווירה טובה וססגונית. בהחלט יוזמה ברוכה של מנהלת הליגה". אלישי כדיר, שיערוך את הופעת הבכורה הרשמית שלו בצבע האדום, הוסיף: "אנחנו מקווים לנצח וגם לקבל התרשמות ראשונית מהשחקנים החדשים ולפתוח את העונה עם חיוך".

מנגד, הסינדרלה של העונה שעברה גילתה חוסר-יציבות במשחקי ההכנה אך מציגה לראווה את צמד הרכזים הוותיקים (ואקסים של הפועל ירושלים) מאיר טפירו ודרור חג'ג', לצד זרים כגון ג'וש קרטר וראמל בראדלי שממשיכים עונה נוספת. "זה עוד משחק הכנה בדרך לליגה, נשתדל לעשות את הכי שאנחנו יכולים אבל אנחנו לא מסתכלים על המשך השבוע, אלא רק ממשיכים בהכנות", הודה עופר ברקוביץ'. המנצחת במשחק תפגוש בחצי הגמר את מכבי תל אביב או ברק נתניה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully