וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: פפאלוקאס, מצ'באן וסופו לא בסגל מול נתניה

בלאט החליט כי הרכז וצמד הסנטרים לא ישתתפו בגביע צ'אנס (ב', 20:50, 5+ לייב). חולון מול גלבוע/גליל (ב', 18:25, ספ'5)

גביע צ'אנס יימשך מחר (שני) עם שני המשחקים הנוספים בשלב רבע הגמר שאמורים להביא למלחה לא מעט עניין. המשחק הראשון יחזיר לאולם הירושלמי את פיני גרשון, הפעם כמנהל הספורטיבי של הפועל חולון המסקרנת, שתפגוש מחר את סגנית האלופה הפועל גלבוע/גליל עליון. במשחק השני אמורה מכבי תל אביב לטייל לחצי הגמר, כאשר לאחר שהביסה שלוש פעמים במסגרת הליגה האדריאטית היא תפגוש הפעם את ברק נתניה של דני פרנקו.

הפועל גלבוע/גליל עליון - הפועל חולון (שני, 18:25, ספורט5)

הפועל חולון היא בהחלט אחד הסיפורים המרתקים של הכדורסל הישראלי בקיץ החולף, ומחר יקבלו חובבי הענף הזדמנות ראשונה לצפות בפרויקט של פיני גרשון. עם דן שמיר על הקווים וחמישייה מסקרנת למדי הכוללת את מורן רוט, דן גרונפלד, רון לואיס, טזמין מיצ'ל ובריאנט דנסטון, אוהדי חולון בהחלט יכולים לצפות לעונה טובה.

"גביע צ'אנס הוא טורניר מאוד חשוב ומאוד מעניין שמכין את הקבוצות למתח וללחץ שיש בליגה", אמר קפטן חולון מורן רוט. "כל הקבוצות לוקחות את הטורניר בצורה מאוד רצינית ומתכוננות אליו ברמה הכי גבוהה. באופן אישי אני חושב שזכייה בטורניר נותנת דחיפה רצינית והמון ביטחון לקבוצה שתזכה בו".

מנגד, קיץ שקט משהו עבר על סגנית האלופה מהצפון. גלבוע/גליל השלימה את הסגל בשלב די מוקדם של הקיץ, הצליחה לשמור על המשכיות מסוימת בסגל, ורשמה עד כה תוצאות לא רעות כלל במשחקי ההכנה. דגן יבזורי, אחד מאותם שחקנים שהיו בגן-נר בעונה שעברה ויהיה גם השנה, אמר לקראת המשחק: "יהיה כיף לראות את כל הקבוצות ולהיפגש עם השחקנים במלחה. ניצחון בטוח יהיה זריקת עידוד ואחלה דרך לפתוח את העונה אבל זה לא מדד למה שיקרה כי יש לנו עונה ארוכה".

מכבי תל אביב - ברק נתניה (שני, 20:50, 5+ לייב)

המשחק האחרון של רבע הגמר אמור, על הנייר לפחות, להיות הכי פחות צמוד. הצהובים של דיוויד בלאט נראים טוב מאוד יחסית לשלב כה מוקדם של העונה, מה שבא לידי ביטוי בשלושה נצחונות קלילים בפתיחת הליגה האדריאטית. המפעל מותיר את שיתופם של ארבעה זרים בלבד, לכן החליט בלאט שלא לכלול בסגל מחר את תיאו פפאלוקאס, סופוקליס שחורציאניטיס ומילאן מצ'באן.

"זה טורניר טוב שהתנסיתי בו לראשונה בשנה שעברה ונהנתי", אמר בלאט. "עבורנו זה שונה כי העונה שלנו כבר התחילה אז זה לא בדיוק טורניר קדם עונה אבל זאת הזדמנות טובה להכיר את השחקנים ולראות את מרבית הקבוצות, לעשות ניסיון עם סוג אחר של משחק וחוקים שונים –אני מחכה בכיליון עיניים, זה צריך להיות מעניין".

מנגד, ברק נתניה השלימה בסוף השבוע שעבר את הסגל שלה לקראת העונה, כאשר החתימה את הפורוורד האמריקאי כריסטיאן בארנס. דני פרנקו, שהחליף בתפקיד מאמן הקבוצה את אריק אלפסי, אמר לקראת המשחק: "יש אווירה טובה בקבוצה, רצון טוב להתמודד ולשחק הכי טוב. עבורנו מדובר במשחק הכנה". כוכב הקבוצה אדריאן בנקס הוסיף: "חשוב שנראה אגרסיביות ושאנחנו הולכים לשחק תחרותי העונה".

בלאט מודה: "צריך להתכונן ליום בו פארמר יעזוב"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully