וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "נתכונן ליום שפארמר יילך"

מכבי תל אביב ערכה יום צילומים לקראת פתיחת היורוליג, והמאמן דיבר על חיזוק: "עובדים זמן רב על חיזוק הקבוצה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יום צילומים מיוחד נערך היום (ראשון) בהיכל הספורט ביד אליהו, שציין עשרה ימים לפתיחת היורוליג. שחקני האלופה היו במצב רוח טוב, וגם הצוות המקצועי הרבה בחיוכים. מאמן הקבוצה דיוויד בלאט, דיבר עם התקשורת על הרצון שלו להתחזק בשחקן נוסף: "אנחנו עובדים זמן רב על בחינת הקבוצה שלנו והחיזוק שלה, אנחנו חושבים שצריך לחזק. אנחנו גם צריכים להכין את עצמנו לרגע שבו ג'ורדן פארמר יחזור ל-NBA, כי השביתה הזו לא תימשך לנצח".

הרכז היווני, תיאו פפאלוקאס, אותו לא רשמה הקבוצה למשחק גביע צ'אנס שייערך מחר, התייחס בכל זאת למפעל: "יש לנו קבוצה טובה. אנחנו נמצאים בתקופה טובה ועדיין עובדים על מציאת הכימיה".

פפאלוקאס גם דיבר על האווירה בקבוצתו החדשה: "יש פה אווירה מצוינת. אנחנו נהנים מיום הצילומים, ובאמת עושים חיים. עד עכשיו כל יום הוא באווירה מדהימה, וגם אם מישהו לא מרגיש הכי טוב, אנחנו מעודדים אותו. הדבר הכי חשוב בעונה ארוכה כמו זו, זה להישאר ביחד".

לקראת משחקה הראשון בגביע צ'אנס, הקבוצה נדרשה לרשום ארבעה זרים בלבד שישתתפו ביום המשחקים הראשון, ובחרה בג'ורדן פארמר, דווין סמית', ריצ'רד הנדריקס ושון ג'יימס. מי שלא ישותפו מול ברק נתניה הם שני היוונים סופוקליס שחורציאניטיס וכאמור תיאו פאפאלוקאס, כמו גם מילאן מצ'באן.

כדורסל בוואלה! ספורט

סגל קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב. קובי אליהו
סופרים את הימים לפתיחת היורוליג. שחקני מכבי תל אביב בצילום הקבוצתי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully