וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארגנטינה: סאבלה חושב רק התקפה

המאמן ממשיך להקנות צביון אופנסיבי לאלביסלסטה ויעלה ב-3:4:3 גם מול ונצואלה. ריבר פלייט ניצחה 1:2 את הורקאן

אחרי ה-1:4 המהפנט והמרשים של נבחרת ארגנטינה על צ'ילה במסגרת המשחק הראשון של מוקדמות גביע העולם 2014 בברזיל, מתכוננים אלחנדרו סאבלה והאלביסלסטה למשחק השני בטורניר נגד נבחרת ונצואלה, שנוצחה 2:0 על ידי אקוודור, שייערך בלילה שבין שלישי לרביעי.

סאבלה ימשיך לדבוק גם במשחק מול ונצואלה במערך של 3:4:3. מי שאמור לתפוס מקום בהרכב הוא שחקנה של ברצלונה חאבייר מסצ'ראנו, שישוב לאחר השעייה. מעבר אליו, מי שעוד צפוי לחזור להרכב ולפתוח במרכז ההגנה הוא מרטין דמיקליס ממלאגה, כשהשניים יתפסו את מקומם של רודריגו בראנה ואבר באנגה.

לגבי האיש שיאייש את השער נראה כי מריאנו אנדוחאר יקבל את הקרדיט, כאשר סרחיו רומורו מחלים מפציעה בקרסול. מי שירכיבו את שלישיית החוד של הנבחרת יהיו די מריה, מסי והיגואין.

ההרכב המשוער של ארגנטינה לקראת המשחק: מריאנו אנדוחאר, ניקולאס בורדיסו, מרטין דמיקליס, ניקולס אוטמנדי, פאבלו סאבלטה, חאבייר מסצ'ראנו, מרכוס רוחו, חוסה ארנסטו סוסה, אנחל די מריה, ליאונל מסי, גונסאלו היגואין.

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

ריבר פלייט ניצחה 1:2 את הורקאן

ריבר פלייט ממשיכה בינתיים את דרכה הקלה בחזרה אל עבר הליגה הראשונה לאחר שקצרה עוד ניצחון. הקבוצה של מתיאס אלמיידה, שהביסה במחזור הקודם 1:7 את אטלנטה, ניצחה במחזור ה-10 1:2 את הורקאן בפארק פטריסיוס.

המיז'ונריוס נקלעו לפיגור 1:0 משער של גסטון מאצ'ין כבר בדקה השמינית, אלא שצמד מהיר של מרטין אגירה (15, 20) עשה מהפך ועזק לקבוצה ללקט שלוש נקודות נוספות בסיומו של המשחק.

ריבר בראש הטבלה עם מאזן של שישה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו, ולה 22 נקודות. אינסטיטוטו במקום השני עם נקודה אחת פחות (21), חימנסיה חוחוי שלישית עם 17 נקודות ומשחק חסר, בוקה אונידוס רביעית עם 16 נקודות ופרו חמישית, עם מספר נקודות דומה לזו הרביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully