וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה ורוסל בונים את רשימת החיזוק של ברצלונה

המאמן והנשיא חושבים על עתיד המועדון. שצ'סני, אשלי קול, ויקטור רואיז וניימאר מועמדים לחיזוק השורות של אלופת אירופה

בברצלונה לא רק חושבים על היום שאחרי אלא מסתכלים הרבה קדימה. לאור הגילאים המתקדמים של לא מעט שחקנים בשורות הקבוצה, במועדון עושים חושבים לגבי דור העתיד. כמובן שיש לבארסה כיום עוד לא מעט שחקנים צעירים יחסית שיכולים להוביל את המועדון בשנים הקרובות, עם זאת הנשיא סנדרו רוסל, המאמן פפ גווארדיולה והמנהל הספורטיבי אנדוני זוביזארטה ייפגשו בימים הקרובים וידונו בחיזוק אותו הם מתכננים להביא לקבוצה בזמן הקרוב, כאשר המטרה היא להחתים את אותם שחקנים בסביבות חודש אפריל 2012.

העיתון "ספורט" הקטלאני מפרסם את רשימת השחקנים בהם מעוניין המועדון. הראשון שבארסה חושקת בהבאתו הוא שוער ארסנל וויטק שצ'סני (21). ויקטור ואלדס יחגוג אמנם רק 30 בינואר (גיל צעיר במונחים של שוער), אבל בקבוצה רוצים שגם השוער השני יהיה ברמה גבוהה, מה גם שבאלופת ספרד מעוניינים לסיים את ההתקשרות עם השוער המחליף פינטו.

הנקודה הבעייתית הנוספת היא אגף שמאל של ההגנה. אריק אבידל קיבל זמן של כחודש לכל היותר כדי לקבל ולהסכים להארכת החוזה שהוצעה לו, כשהוא מתלבט האם לחזור למולדתו ולשחק בקבוצת הכוכבים של פריס סן ז'רמן. אם אבידל יעזוב בסופו של יום, גווארדיולה מעוניין להביא שחקן צעיר לעמדה זו, אם כי לא מן הנמנע, במידה שלא יימצא אחד כזה, להנחית את אשלי קול, מגנה הוותיק של צ'לסי, זאת למרות גילו המתקדם של השחקן, שיחגוג בדצמבר 31.

גם במרכז ההגנה בארסה מרגישה שהיא צריכה להתחזק. הקפטן קרלס פויול יסגור באפריל 34 אביבים, ולאור חיסוריו הרבים בשנים האחרונות, באלופת אירופה מודעים לכך שהם חייבים להביא לו גיבוי בהקדם האפשרי. בינתיים, גווארדיולה מסתדר עם סרחיו בוסקטס וחאבייר מסצ'ראנו כבלמים לעת מצוא, ולעתים אף מתפקד במערך של 3:4:3, אולם לא לאורך זמן רב. מי שנמצא על הכוונת של הקבוצה הוא בלמה הצעיר של ולנסיה, ויקטור רואיז. הבלם, שבינואר ימלאו לו 22, גדל במחלקת הנוער של בארסה, עבר לאחר מכן לאספניול והגיע בקיץ החולף לקבוצה מעיר התפוזים.

השם האחרון שמופיע ברשימות של קברניטי המועדון הוא בהתקפה. למרות כל השמועות והדיווחים כי הוא סגור ביריבה המשובעת ריאל מדריד, בארסה עדיין בונה על הכישרון הברזילאי הצעיר - ניימאר. לפי העיתון, מעברו של ניימאר יהיה קשור רבות במאמץ שיעשה הנשיא רוסל.

גווארדיולה בכלל יישאר בברצלונה?

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully