וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם פפ גווארדיולה בדרך לאינטר?

באיטליה פורסם כי הנראזורי ינסו לצרף את המאמן. סנדרו רוסל: "נעשה הכל כדי שיישאר, הוא המאמן הטוב בתולדות המועדון"

גווארדיולה יכול להתאים לאינטר? בואו לדבר על זה בפייסבוק

לפני מספר ימים פפ גווארדיולה אמר כי הוא מאמן את ברצלונה בידיעה שכל יום עלול להיות יומו האחרון בתפקיד. בעקבות אותם דברים, מפרסמת התקשורת האיטלקית בימים האחרונים ידיעות לפיהן אינטר, כמו גם מנצ'סטר יונייטד, מגבירות את המאמצים להעביר את המאמן לשורותיהן בתום העונה. נשיא ברצלונה, סנדרו רוסל, אמר בתגובה לדברים: "נעשה ככל שביכולתנו להשאיר את גווארדיולה בקבוצה. הוא המאמן הטוב ביותר בתולדות הקבוצה וגם אדם נהדר".

עוד בנושא ברצלונה, קרלס פויול לא הולך לשום מקום. בלם העפיל עם נבחרת ספרד ליורו 2012 בלי קושי גדול במיוחד ויפגוש ביום שלישי את נבחרת סקוטלנד, למשחק האחרון בשלב הבתים. לאחר המונדיאל בדרום אפריקה, בו כבש את שער הניצחון מול גרמניה בחצי הגמר, חשב פויול על פרישה מהנבחרת, אך שוכנע להמשיך לטורניר אחד נוסף.

כעת, הוא בעצמו כבר לא בטוח שהיורו הקרוב אכן יחתום את תקופתו בנבחרת: "אני לא יודע אם אפרוש מהנבחרת או לא. קודם נסיים את היורו, ורק אחר כך נשב ונחשוב על זה", אמר השחקן, "בכל יום שעובר אני מרגיש טוב יותר. אני כבר לא פצוע". כמו כל שחקן ספרדי, גם פויול נדרש לסוגיית המפגש בין שחקני ריאל מדריד לשחקני קבוצתו במדי הנבחרת. כמו כולם, גם לו הייתה בערך את אותה תשובה: "בקבוצות, כל אחד שומר על האינטרסים שלו, אבל כשאנחנו כאן, בנבחרת, אף פעם אין לי בעיות עם אף אחד".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully