וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אירופי: בכורה רעה לגל מקל, ניצחון לדרוקר

הרכז הישראלי קיבל 19 דקות וסיים ללא נקודות בהפסד בנטון טרוויזו 85:84 לקאזרטה. מונטגראנרו ניצחה את אבלינו 76:85

לאחר הבכורה הבינונית משהו של יניב גרין אמש (שבת), פתחו גם צמד הישראלים הנוספים באיטליה גל מקל ושרון דרוקר את עונת 2011/12. רכז נבחרת ישראל שהצטרף בקיץ החולף לבנטון טרוויזו הגדולה התקשה להיכנס לעניינים, ובוודאי לא ירצה לזכור את השורה הסטטיסטית ממשחקו הרשמי הראשון בליגה האיטלקית. מקל סיים ללא נקודות, עם 0 מ-2 מהשדה ו-2 ריבאונדים ב-19 דקות משחק, ובנטון עצמה אכזבה גם כן כשנכנעה לקאזרטה 85:84.

הספתח של דרוקר היה קצת יותר טוב, כאשר המאמן שהגיע למונטגראנרו באמצע העונה שעברה וסייע לקבוצה להישאר בליגה, מה שהקנה לו חוזה לעונה נוספת, ניצח את אבלינו 76:85. מילאנו, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג, גברה על וארזה 75:89. דנילו גלינארי שהגיע מה-NBA קיבל 13 דקות והחזיר עם 12 נקודות, 2 ריבאונדים ו-3 חסימות. במשחק נוסף ניצחה האלופה סיינה את טראמו 67:75.

ספרד: ריאל ובארסה פתחו ברגל ימין

הליגה הספרדית בכדורסל יצאה לדרך אמש (שבת) במשחק בו ניצחה קאחה לבוראל את קאחסול. היום הושלם המחזור, כששתי הקבוצות הגדולות, ברצלונה וריאל מדריד, נכנסו לפעולה.

האלופה הקטאלנית יצאה למשחק חוץ לא פשוט במורסיה, אבל הציגה משחק הגנה נהדר וחזרה עם ניצחון גדול, 54:62. ארזם לורבק הוביל את ברצלונה עם 14 נקודות, "לה בומבה" חואן קרלוס נבארו תרם 12 משלו, כמו גם בוניפס נ'דונג.

לריאל מדריד, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג, הדברים הלכו יותר בקלות, כשהקבוצה גברה בדרבי 70:88 על פואנלברדה. ניקולה מירוטיץ' הוביל את המנצחים עם 16 נקודות ושמונה ריבאונדים, סרחיו יול תרם 15. הרכש הנוצץ של הבלאנקוס רודי פרננדס, ששייך לאלופת ה-NBA דאלאס מאבריקס, אליה ישוב עם תום השביתה, קלע 12 נקודות והוסיף ארבעה ריבאונדים משלו. קירק פני, אקס מכבי תל אביב, הפציץ 25 נקודות בשורות המפסידה.

במשחקים נוספים, סגנית האלופה ביסקאיה בילבאו הפסידה 81:77 באליקנטה, אותה הוליך קייל סינגלר הזכור ממכללת דיוק ושייך לדטרויט פיסטונס, עם 23 נקודות. בדרבי הצפוני גברה לאגון ארו הבאסקית 68:71 על בלוסנס מונבוס. אוניקאחה מלאגה הביסה 68:85 את גראן קאנריה. טרמל דרדן קלע 17 למנצחים. מנרסה עברה את חובנטוד בדאלונה 59:71. ג'סטין דואלמן הוביל את מנרסה עם 23 נקודות ושישה ריבאונדים.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully