וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אירופי: הפסד ליניב גרין, ניצחון למולי קצורין

הסנטר לא קלע בהפסד טראמו 75:67 לסיינה. עודד ברנדוויין הצטיין עם 15 נקודות בהפסד קטוביצה. שיבק ומונס שוב ניצחו

מספר ליגות כדורסל ברחבי אירופה יצאו הערב (שבת) לדרך, כששני שגרירים ישראלים נוטלים אף הם חלק במשחקים. באיטליה, נפתחה הליגה במשחק שהפגיש את האלופה בארבע השנים האחרונות, מונטפסקי סיינה ואת טראמו, קבוצתו של הסנטר הישראלי יניב גרין. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשהיתרון מחליף ידיים פעמים רבות. בסיום הרבע השלישי הוליכה טראמו 50:51, אך עשר דקות אחרונות חזקות של האלופה, שניצלה את כל הניסיון שלה, הספיק לה כדי לנצח 67:75.

גרין שותף ל-13 דקות, אך סיים עם 0 מ-4 מהשדה, ללא נקודות ועם שתי עבירות לחובתו, כשהוא מתקשה להתמודד עם מצבת הגבוהים של סיינה, אצלה בלטו ארדורי פייטרו עם 15 נקודות ורימאס קאוקינאס מיודענו עם 14 נקודות. בו מקאלב, שחוזר מאליפות אירופה מופלאה עם נבחרת מקדוניה, הוסיף 14 משלו.

הגארד הישראלי עודד ברנדוויין הצטיין בבכורה שלו, בקבוצת קטוביצה הפולנית, אלא שלצערו גם הוא ספג הפסד, 76:74 מול טורוו זגורזלק. ברנדווין עלה מהספסל באמצע הרבע הראשון, כשקבוצתו בפיגור 12:0 ומיד קלע שלשה. הוא שיחק 27 דקות, בהן קלע 15 נקודות ב-50 אחוזים מהשדה והוסיף ארבעה אסיסטים ושני ריבאונדים, שכאמור, לא עזרו לקבוצתו לנצח.

בגזרת המאמנים נרשם ערב מוצלח יותר, מולי קצורין ופרנקפורט השיגו ניצחון בכורה העונה, 66:73 על טובינגן. הקבוצה של קצורין פתחה עם הגנה חזקה, שעצרה את המארחת על 26 נקודות בלבד בחצי הראשון ומשם המשיכה לניצחון. ג'סטין גריי הוביל את המנצחים עם 27 נקודות, ג'ון לאואר הוסיף 13. מונס של אריק שיבק הדיחה מוקדם יותר השבוע את דרון וויליאמס ובשיקטאש במוקדמות היורוקאפ. הערב היא לא התקשתה להביס 69:88 את פפינסטר וגם היא משיגה ניצחון ראשון העונה. שון סינגלטרי, ששיחק בעבר בפיניקס סאנס עם 15 נקודות וטיילור רונל עם 14 הובילו את מונס לניצחון קל.

הליגה הספרדית נפתחה עם ניצחון של קאחה לבוראל 60:73 על קאחסול. לאחר מחצית ראשונה שקולה, שהסתיימה בשוויון 32:32, השתלטו המקומיים על המשחק ובעזרתו של מירזה טלטוביץ' הנהדר, שבלט עם 20 נקודות ושבעה ריבאונדים, השיגו את ניצחון הבכורה העונה. בראד אולסון, קווין סראפין ופאו ריבאס תרמו 11 כל אחד למנצחים.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully