וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקופים הירוקים מכחישים קשר לפעולת "תג מחיר" ביפו

9.10.2011 / 8:46

המועדון פירסם הודעת גינוי: "קוראים לסבלנות וסובלנות". שחקן: "רוני לוי יכול היה להוסיף פיקנטריה". אימון קל לקטן

בארגון האוהדים - "הקופים הירוקים" - מכחישים כל קשר לפעולות "תג מחיר" שבוצעו לכאורה שלשום, בערב יום כיפור, בבית קרבות בעיר יפו. בארגון החליטו להכחיש קשר לאירוע לאחר שכתובת המזוהה עם ארגון האולטראס, "GA02", רוססה על אחת המצבות.

ההשחתה בבתי הקברות ביפו, ערבי ונוצרי, יצרה הד תקשורתי רחב משום שמדובר בפעולה נוספת להצתת המסגד ביישוב הבדואי טובא-זנגריה בגליל ומשום שעדיין לא אותרו מבצעי הפעולות.

"בערב יום כיפור הושחתו בתי קברות ביפו, מעשה מתועב ושטני, אותו בוודאי מגנה כל אוהד מכבי חיפה באשר הוא, יהודי מוסלמי או נוצרי", אמרו בארגון. "למרבית הפלא ובאופן הזוי לחלוטין הופיעה הכתובת 'GA02' המזוהה עם ארגון הקופים הירוקים כחתימה למעשים הנבזים והשפלים הללו.

"למרות שכל אדם שפוי המעורב בפרטים יבין מיד שאין שום סיכוי שבעולם שהארגון שלנו קשור בצורה כלשהי למעשים הללו, אנחנו רואים לנכון להבהיר באופן חד משמעי: לא רק שאין לנו קשר לפשעים הארורים הללו, אנו גם מחזיקים אצבעות שאותם אנשים אשר אחראים למעשים הללו ייתפסו ויענשו כראוי", עוד נכתב בהודעת הארגון.

"ארגון הקופים הירוקים ידוע כארגון א-פוליטי אשר נלחם כדרך קבע בגזענות ומורכב בעצמו מאנשים מהמגזר המוסלמי והנוצרי ואין לנו ספק שמדובר במקרה אשר הוצא מהקשרו או שמא בגורם אשר מעוניין ללכלך את שמנו הטוב", עוד נרשם בהודעה. יש לציין כי ללא קשר להודעה משטרת מרחב יפתח פתחה בחקירה, ובינתיים לא זומנו גורמים בארגון לחקירה.

במכבי חיפה החליטו להתייחס למקרה ופרסמו באתר הרשמי של הקבוצה הודעה רשמית בנושא: "בהמשך לאירועים הנתעבים , השחתת בית הקברות הערבי ביפו בערב יום הכיפורים וכיתובי הגזענות כנגד ערבים הבוקר בבת ים, אירועים בהם הוזכרו לכאורה מכבי חיפה ואוהדיה, הרי התייחסותנו: מועדון כדורגל מכבי חיפה מגנה בכל תוקף ולשון את הפעולות האלימות כנגד מוסלמים ונוצרים. מועדון כדורגל מכבי חיפה גאה להיות המועדון האהוד ביותר בקרב תושבי מדינת ישראל בכלל ותושבי המגזר הערבי בפרט.

"מועדון כדורגל מכבי חיפה דוגל בדו קיום ושוויון . רבים משחקני הקבוצה הבוגרת ומשחקני מחלקות הילדים והנוער שלנו הם מוסלמים, נוצרים ודרוזים ואנו גאים על כך מאוד. מ.כ מכבי חיפה מקווה ומאמין כי המשטרה תשים ידה על הפושעים ותעמידם לדין. אנשים אלו אין להם מקום תחת קורת ביתנו. אנו קוראים לסבלנות וסובלנות ויחד כולנו נלחם בתופעת הגזענות ובאלו המנסים לפגוע במי שהינם חלק יקר מאיתנו".

מיארה בנוגו ממשיך להיבחן בקבוצה

ביום חמישי הבא תארח מכבי חיפה באצטדיונה בקריית אליעזר את סטיאווה בוקרשט במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית. במועדון כבר החלו במכירת הכרטיסים לקראת המשחק.

שחקן בקבוצה התייחס לעזיבתו של המאמן רוני לוי את הקבוצה הרומנית, שהחליט להתפטר ולחתום בקפריסין. "רוני היה מוסיף לא מעט פיקנטריה למפגש, אבל סטיאווה יריבה מספיק אטרקטיבית כדי שהקהל ימלא את האצטדיון".

בחיפה ישובו הבוקר לאימונים לאחר פגרת יום הכיפורים. הקפטן יניב קטן לא התאמן באופן מלא אלא ערך אימון ריצה קל בלבד והוא ישוב בהדרגה לאימונים. עידן ורד וסיידו יאיא חזרו להתאמן. שחקני נבחרת גיאורגיה וסרביה ולדימיר דבאלשווילי ובויאן שראנוב לא נכחו באימון.

בקבוצה ממשיך להתאמן הקשר הנבחן ממאלי, מיארה בנוגו, אך החלטה לגביו לא תתקבל בימים הקרובים, משום שאלישע לוי רוצה להמשיך לבחון שחקנים.

אם יוחלט להביא זר בחודש ינואר, חיפה תצטרך לשחרר את אחד הזרים משום שמצבת הזרים שלה מלאה. כבר עתה ברור שחיפה תצטרך לוותר על אחד החלוצים שלה, משום שלמועדון אין כוונה לשחרר את השוער בויאן שראנוב, הבלם יוריצה בוליאט והקשר סיידו יאיא. ולדימיר דבאלישווילי צפוי להשתלב כבר במשחק הקרוב מול הפועל באר שבע בחוץ.

מכבי חיפה מנהלת מו"מ לשדרוג חוזהו של טאלב טואטחה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully