וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מו"מ לשדרוג חוזהו של טאלב טואטחה

6.10.2011 / 9:30

המגן ביקש להגיע לסיכום חדש לפי סעיף בחוזה הקובע כי ישודרג בהתאם למעמדו. גורם: "עשו מהקהל חוליגנים. המציאות רחוקה"

מכבי חיפה והמגן טאלב טואטחה מנהלים משא ומתן לגבי שדרוג שכרו במועדון. טואטחה, שחתום על חוזה לארבע שנים במועדון, ביקש להגיע לסיכום חדש בהתאם לסעיף בהסכם הקובע כי שכרו ישודרג בהתאם למעמדו. ההערכה היא שהמשא ומתן מול המנכ"ל איתמר צ'יזיק יסתיים תוך מספר ימים, אך על פי ההסכם אם זה לא יקרה, הנשיא יעקב שחר יקבל החלטה בעניין. כזכור, בחודש ספטמבר 2010, חודשיים לפני שהגיע לגיל 18, חתם השחקן על חוזה חדש. סוכנו, דדה חדד, אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "שכרו של השחקן ישודרג בהתאם למעמדו".

חיפה תגביר את קצב האימונים בשבוע הבא, משום שתצא מחר (שישי) לפגרת יום הכיפורים. הקשר יניב קטן יחזור לאימונים בקצב הדרגתי ואמור לפתוח בהרכב מול הפועל באר שבע בווסרמיל. באימוני הקבוצה לא נוטלים חלק שחקני הנבחרות איציק כהן, טאלב טואטחה, אוראל דגני, אייל גולסה (בוגרת), סארי פלאח ואלון תורג'מן (צעירה). הקשר האחורי ממאלי, מיארה בנוגו, שהגיע בהמלצת סוכן מדרום אפריקה, יצטרף לאימונים.

אתמול, כזכור, לא ערך המאמן אלישע לוי אסיפה בגלל היעדרותם אבל ניצל את הבמה כדי לשוחח עם המחליפים. "אני תמיד מסתכל ועוקב אחריכם", אמר להם המאמן. "חלק מכם לא משחק, אני ממליץ לכם לעשות יותר אימונים אישיים, דברים מעבר לאימונים הרגילים. אותם שחקנים יצטרכו להוכיח לי שמגיע להם עוד צ'אנס". בחיפה העריכו כי השיחה כוונה בעיקר לדלה ימפולסקי, חן עזריאל, חיים מגרלשווילי ועלי עוסמאן, שלאחרונה לא נכללים בסגל.

בחיפה כועסים על הכוונה להעמידם לדין בגין קריאות גזעניות והתפרעות אוהדים. כזכור, חיפה ספגה בחודש אפריל משחק ביתי ללא קהל, אך לא עומד נגדה עונש על תנאי. "מוזר מאוד שדווקא את האירוע הזה המשקיף ראה", אמר גורם במועדון. "אנחנו מגנים כל סוג של אלימות. בוודאי שלא מדובר באירוע שמשליך על כל הקהל שלנו, שרובו התרכז בעידוד ולא בנהמות. עשו מהקהל שלנו חוליגנים, אבל המציאות רחוקה מאוד".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully