וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הקבוצה תעמוד לדין בגלל קריאות גזעניות

5.10.2011 / 13:09

הקריאות לעבר קונאטה יעלו ביוקר? במועדון הגיבו: "נלמד את הנושא". אלישע לוי למחליפים: "תוכיחו שמגיע לכם צ'אנס"

מכבי חיפה תעמוד לדין בעקבות קריאות גזעניות לעברו של מוסא קונאטה במשחק הליגה האחרון בבלומפילד מול מכבי תל אביב (1:1) וגם בגין התנהגות בלתי הולמת מצד האוהדים. מן הצד השני, החלוץ אלירן עטר יעמוד אף הוא לדין בדיון שייערך ביום שלישי הבא. ממכבי חיפה, שם קיבלו את ההודעה, נמסר בתגובה: "נלמד את הנושא ונגיע לבית הדין, שם נאמר את דברינו".

לאחר התיקו בבלומפילד ותחושת ההחמצה ממשחק העונה, האלופה חידשה הבוקר (רביעי) את אימוניה. המאמן אלישע לוי הודיע לשחקנים כי האסיפה לא תיערך משום ששחקני הנבחרות לא נמצאים, אבל כיוון מספר דברים לשחקנים המחליפים, שנטלו חלק באימון. לאחרונה יותר שחקנים בכירים מוצאים את עצמם מחוץ לסגל, ונראה כי זאת הסיבה שבגללה בחר המאמן לכוון את הדברים לעברם.

דלה ימפולסקי, חן עזריאל, חיים מגרלישווילי ועלי עוסמאן הם חלק מאותם שחקנים שמצאו את עצמם לאחרונה ביציע. "אני תמיד מסתכל ועוקב אחריכם", אמר להם המאמן. "חלק מכם לא משחק, אני ממליץ לכם לעשות יותר אימונים אישיים, דברים מעבר לאימונים הרגילים. אותם שחקנים יצטרכו להוכיח לי שמגיע להם עוד צ'אנס".

באימון לא נטלו חלק שחקני הנבחרת איציק כהן, טאלב טואטחה, אייל גולסה (בוגרת), סארי פלאח ואלון תורג'מן (צעירה). הקשר האחורי ממאלי, מיארה בנוגו, יצטרף לאימוני הקבוצה בימים הקרובים, כחלק ממדיניות המועדון לבחון שחקנים צעירים. השחקן הגיע באמצעות המלצה של סוכן שחקנים מדרום אפריקה.

הקפטן יניב קטן לא התאמן היום ומאוחר יותר ייבדק על ידי הצוות הרפואי, זכר לפציעה מהמשחק האחרון. גוסטבו בוקולי נטל חלק באימון, אך לא ערך אימון מלא. ההערכה היא ששניהם יהיו כשירים לקראת המשחק בוסרמיל במחזור הקרוב.

שביעות רצון מאייל גולסה: "נכנס לנעליים של רפאלוב"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully