וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קשר אחורי ממאלי ינחת להתרשמות

4.10.2011 / 14:30

מיארה בנוגו יחל להתאמן. בחיפה מרוצים מגולסה: "נכנס לנעליים של רפאלוב". הקהל קרא לשראנוב בשמו של דוידוביץ'

"מה שגולסה עשה לעומר ורד ובתוך הרחבה מוכיח עד כמה הוא מסוגל להיכנס לנעליים של ליאור רפאלוב. הוא שחקן אדיר עם יכולות טכניות מהגבוהות בישראל. הוא עשה פעולות בשקט, כאילו אין לחץ או קהל ביציע". כך אמרו במכבי חיפה אמש (שני) על הקשר, לאחר המשחק מול מכבי תל אביב. גורם בקבוצה הוסיף בציניות: "אם הוא ימשיך בקצב הזה, הוא עוד יגיע ללאציו".

חיפה ירדה אמש מאוכזבת למרות שחזרה מפיגור מוקדם בדרך ל-1:1 מול מכבי תל אביב בבלומפילד. הנשיא יעקב שחר אמר לסובבים אותו בסיום המשחק: "אולי עכשיו התקשורת תעלה את קרנה של מכבי חיפה ותתייחס אליה בהתאם. יש לנו קבוצה מצוינת עם סגל עמוק". כזכור, הנשיא אמר אתמול לשחקנים: "אני מבסוט מהמשחק, נתתם היום פייט טוב. היינו צריכים לנצח, חבל שלא הצלחנו אבל אני מרוצה". מי שלא היה מרוצה מהביקורות סביבו הוא השוער בויאן שראנוב, שלאחר שיצא מהאצטדיון צעקו לעברו מספר אוהדים את שמו של ניר דוידוביץ', שנדחק לאחרונה לספסל.

עוד לפני המשחק אמר השוער לחבריו: "אעשה את העבודה שלי בשקט וגם המחמאות יגיעו. בטווח הארוך אוכיח כולם ידעו למה אני מסוגל". עידן ורד שהרבה להחמיץ נראה מתוסכל מאוד לאחר שהוחלף. חבריו, בניהם יניב קטן, עודדו אותו בסיום. על דה חסוס נאמר: "יש לו פוטנציאל אדיר ומהירות בלתי רגילה ביחס לגודל שלו, אבל חסרה לו רגל מסיימת. עם הזמן גם זה יגיע". טאלב טוואטחה סבל אתמול מקלקול קיבה וזאת הסיבה שבגללה לא שיחק. השחקן כבר נכתב בדף ההרכב, אבל ממש לפני הפתיחה הודיע שהוא אינו חש בטוב.

בחזרה לגולסה. הקשר התייחס הבוקר לתוצאת התיקו אמש. "זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה", אמר. "באנו ברמת מוכנות גבוהה ולשחר היו את כל הסיבות להיות גאה בנו. אנחנו מתחברים, וככל שהזמן יעבור נהיה קבוצה חזקה יותר. יצאנו עם הרגשת פספוס מהמשחק, היינו שווים יותר משער אחד".

קטן, שהיה המצטיין של הירוקים אתמול, סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. הקפטן ייבדק על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה, אם כי במועדון מקווים שיהיה כשיר למשחק בבאר שבע, לאחר הפגרה. גם בוקולי סובל ממתיחה קלה, באזור המפשעה, וייבדק ביום שלישי. קטן אמר אמש: "הגענו למצבים, במשחקים כאלה צריך לנצל אותם. התכוננו טוב, עשינו תצוגה טובה וצריך להמשיך קדימה. נתנו הכל". על יכולתו האישית הטובה הוסיף הקפטן: "תמיד אומרים עליי דברים, צריך לדעת להתנתק ולעשות את המקסימום על המגרש. חשוב לי שהצעירים מתקדמים".

בתוך כך, הקשר האחורי ממאלי, מיארה בנוגו, צפוי להגיע מחר להתרשמות במועדון, כך הודיעה היום מכבי חיפה. החלוץ אלון תורג'מן זומן היום לנבחרת הצעירה במקומו של עדן נחמני הפצוע.

(עדכון ראשון: 8:15)

צפו ב-1:1 בין מכבי חיפה למכבי תל אביב

אלישע לוי: "הוכחנו שאסור להספיד אותנו"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully