וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן ברנס: "היה חשוב שאנחת לפני יום כיפור"

הזר החדש של ברק נתניה מתחבר מהר, והוסיף: "היו לי הצעות מחו"ל, אבל העדפתי את נתניה. שמעתי על העיר דברים טובים"

כריסטיאן ברנס (26, 2.03 מטרים), הזר הרביעי של ברק נתניה שחתם לפני יומיים על חוזה לעונה הבאה, נחת הבוקר עם אשתו ובנו בישראל וכבר הספיק להתמקם בדירתו בנתניה. החתמתו של ברנס, משלימה למעשה את סגל השחקנים לעונה הבאה של הקבוצה.

עם נחיתתו בארץ אמר ברנס: "הבנתי ששריקת הפתיחה בליגה בעוד שבועיים. יכולתי לנחות בתחילת השבוע הקרוב, אבל היה חשוב שאגיע מהר ואצטרף לאימונים. החברים בקבוצה סיפרו לי על יום הכיפורים והיה חשוב מאוד שאנחת בארץ כמה שיותר מהר לפני כניסת החג.

"שמעתי על העיר נתניה ועל המועדון רק דברים טובים, האווירה הטובה בקבוצה, הצניעות שמובילה להישגים, הסגל האיכותי שנבנה השנה והרצון של המאמן דני פרנקו לראות צעירים מחויבים ורעבים להצלחה", הוסיף ברנס. "כל זה מתאים לי ולמרות שהיו לי הצעות מקבוצות אחרות בחו"ל, בחרתי לחתום בנתניה".

הפורוורד האמריקאי מהווה תוספת כוח לסגל המועדון. ברנס, בוגר מכללת פילדלפיה (NCAA2), שיחק בה כסנטר והעמיד ממוצעים של 27.9 נקודות ו-11.2 ריבאונדים למשחק, בתוספת 2.2 חסימות. ברנס בעל יכולת קליעה טובה מאוד ומסוגל לשחק בעמדות 4-5 וגם לקלוע משלוש.

בעונתו הראשונה באירופה שיחק במדי קוז'לין הפולנית .לאחר מכן עבר בעונת 2008/9 לפורטו הפורטוגלית. ב-2009/10 שיחק באולם הגרמנית, שם רשם ממוצעים נאים של 14.8 נקודות ו-6.3 ריבאונדים, נתונים שזיכו אותו בעונה האחרונה בחוזה במדי ז'פורוז'ייה האוקראינית, במדיה רשם 16 נקודות ו-7.8 ריבאונדים בממוצע ונבחר ל-MVP של הליגה המקומית.

ברק נתניה השלימה את הסגל שלה עם החתמת ברנס

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully