וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה: כריסטיאן ברנס חתם

5.10.2011 / 10:24

ה-MVP של הליגה האוקראינית אשתקד (26, 2.03 מ') השלים באופן סופי את הסגל של דני פרנקו לקראת העונה הקרובה

ברק נתניה השלימה את סגל השחקנים לקראת העונה הקרובה, עם החתמתו של הפורוורד האמריקאי כריסטיאן ברנס. ברנס ניהל מגעים עם הקבוצה בחודש האחרון, כשעד כה הפערים בין הצדדים היו די משמעותיים מכיוון ששני הצדדים מסרבים להתגמש. אלא שלאחר ראש השנה החליטו בנתניה להאיץ את המגעים, והצדדים הגיעו לפשרה כספית שהובילה בסופו של דבר להגעתו של השחקן, שחתם על חוזה עד סוף העונה.

"אמרתי במסיבת העיתונאים בתחילת השבוע שברגע שנמצא שחקן, זר רביעי, שיתאים ללנו, הוא יגיע לנתניה", אמר הבעלים והיו"ר צביקה ליבר. "אמנם המשא ומתן ארך שבועיים, אך בסופו שני הצדדים מרוצים וברנס בחר להגיע לנתניה למרות שהיו לו הצעות מקבוצות שונות באירופה. בנינו השנה סגל שחקנים טוב שיתמודד בחלק העליון של הטבלה. אני מקווה שהקהל שימלא העונה את ישורון ייהנה מחווית כדורסל".

ברנס (26, 2.03 מ'), החל את קריירת המכללות שלו במדי מכללת קוויניפאק מדיויז'ן 1, אך אחרי שנתיים החליט לרדת לדיויז'ן 2 ולמכללת פילדלפיה שם הצטיין. בעונתו הראשונה באירופה שיחק במדי קוז'לין הפולנית ולא בלט, אך בעונת 2008/9 פרץ בשורות פורטו מהליגה בפורטוגל. בעונת 2009/10 עבר ברנס לאולם הגרמנית, שם הוכיח את יכולותיו עם 14.8 נקודות ו-6.3 ריבאונדים, שזיכו אותו בעונה האחרונה בחוזה במדי ז'פורוז'ייה האוקראינית, במדיה רשם 16 נקודות ו-7.8 ריבאונדים ונבחר ל-MVP של הליגה המקומית.

עד כה חתומים בשורות הקבוצה של דני פרנקו הזרים אדריאן בנקס, בריאן אוסברי וג'רום רנדל והישראלים ליאור ליפשיץ, כריס ווטסון, אלירן גואטה, ליאור חכמון, ערן אסנטי ויהוא אורלנד. הקבוצה תתמודד מול מכבי תל אביב ביום שני במסגרת גביע צ'אנס.

דני פרנקו דיבר השבוע על הצורך בשחקן חיזוק נוסף

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully