וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "הרף שלנו גבוה מאוד. צריכים עוד שחקן"

2.10.2011 / 12:40

המאמן החדש של ברק נתניה מקווה לתוצאות טובות ויודע שקבוצתו זקוקה לחיזוק. אדריאן בנקס: "הכי נוח לי בנתניה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

קבוצת ברק נתניה קיימה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים חגיגית באולמה הביתי של הקבוצה, לרגל פתיחת עונת 2011/12. נתניה צירפה העונה את דני פרנקו בעמדת המאמן והתחזקה בזרים בריאן אוסברי וג'רום רנדל, כמו גם בליאור ליפשיץ. לאחר עונת בכורה מסחררת בליגת העל, הקבוצה מעט נחלשה בעונה שעברה. הנתנייתים אומנם הגיעו לגמר הגביע, אך הובסו בו על ידי מכבי תל אביב, שגם הדיחה אותם ברבע גמר הפלייאוף. השנה יקוו בעיר היהלומים לחזור לצמרת הליגה ולשם כך השקיעו בקבוצה כסף רב בשיפוץ האולם והבאת שחקנים איכותיים.

היו"ר החדש צביקה ליבר, פתח את האירוע ואמר: "מרגש לפתוח עונה שלישית בליגת העל. הקבוצה הגיעה בעבר להישגים ואני נכנס לנעליים גדולות. לא נשכח שאנחנו מועדון צנוע ומשפחתי, עם תקציב הגיוני לליגה".

פרנקו, שאימן בעונה שעברה את הפועל חולון, מוכן לאתגר החדש: "אני מגיע למקום חדש, שלא הכרתי קודם. אנחנו רוצים להתקדם משנה לשנה. הרף שלנו גבוה מאוד והמטרה היא למצות את הפוטנציאל. יש כאן מערכת מסודרת ותומכת. הקבוצה לא שלמה, אנחנו מחפשים עוד שחקן אחד כדי להשלים את הסגל. יש שילוב של צעירים לותיקים ואני רוצה קבוצה שמחה שתתחבר לקהל הטוב שלנו", אמר המאמן, שהתייחס לאווירה החיובית בקבוצה: "אדריאן בנקס נשאר אצלנו, למרות שיכול היה להרוויח יותר במקומות אחרים, כי יש כאן דברים טובים וסגל אנושי מיוחד".

בנקס, שכאמור בחר לשוב לעונה שנייה בקבוצה, הסביר את החלטתו: "רציתי להיות במקום בו הכי נוח וטוב לי. זה מקום שאני אוהב ודואגים לי כאן. לא רציתי לשחק בשום מקום אחר".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully