וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד הנדריקס: "זו המנטליות שלנו – לעבוד קשה"

7.10.2011 / 8:12

פורוורד מכבי תל אביב הסביר לאחר הניצחון 81:97 על ציבונה זאגרב מה מאפיין את הקבוצה. ליאור אליהו: "הקהל הפתיע אותי כשתמך בנו כמו ביורוליג"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב החדשה השיגה אמש (חמישי) את ניצחונה השלישי ברציפות מאז פתיחת העונה. הקבוצה הצהובה שבה ליד אליהו, לאחר שני משחקי חוץ, כשאירחה את ציבונה זאגרב במשחקה השלישי בליגה האדריאטית. הצהובים לא התקשו להשיג, כאמור, ניצחון שלישי במפעל – 81:97 ולהגדיל את הציפיות מהם לקראת הבאות. למרות הניצחון, המאמן דיוויד בלאט לא אהב את ההגנה שהציגו חניכיו במחצית השנייה ובסיומו של המשחק העיר להם על כך.

כעת הצהובים ינוחו ביום הכיפורים ואחריו יחלו בהכנות לקראת גביע צ'אנס ביום שני, אז תפגוש הקבוצה את ברק נתניה בתחרות על הגביע הראשון המחולק העונה.

היו דברים שבלאט לא היה מרוצה מהם

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
משהו טוב מתבשל שם. סופוקליס שחורציאניטיס צוהל בדרכו/ברני ארדוב

ליאור אליהו: "יש לנו קבוצה עם שחקנים כישרוניים"

"ניצחנו, וכעת אנחנו ממשיכים הלאה. יהיו הרבה משחקים השנה וזה רק הראשון בבית", אמר בסיום המשחק ליאור אליהו ולא שכח כמובן להחמיא לאוהדים. "הקהל הפתיע אותי כשהופיע בצורה כזו למשחק בליגה האדריאטית, ההיכל היה מלא והקהל תמך בנו ממש כמו במשחק יורוליג".

על משחקם של ג'ורדן פארמר ודווין סמית', שני הזרים החדשים של הקבוצה, הוסיף הפורוורד הישראלי: "שיחקנו טוב, גם פארמר ודווין היו טובים, הם קלעו באחוזים טובים. הפעם זה הם, בפעם אחרת מישהו אחר, יש לנו קבוצה עמוקה מאוד עם שחקנים טובים וכישרוניים".

אליהו כבר חושב על המשחק הבא מול נתניה במסגרת גביע צ'אנס: "אנחנו מכבדים מאוד את נתניה, אני חושב שהיא קבוצה טובה. אנחנו צריכים להגיע בכל הכוח, כי כולנו רוצים וצריכים את ההישג בגביע הזה, כמו בכל מפעל אחר".

ליאור אליהו שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול בריאן צ'ייס שחקן ציבונה זאגרב. ברני ארדוב
עולה לשחקים. ליאור אליהו/ברני ארדוב

ריצ'רד הנדריקס: "זה התפקיד שלי, לעלות ולתת את הכי טוב שלי "

אחד הזרים של הקבוצה שהתנדנדו במהלך הקיץ, בין הישארות לעזיבה הוא ריצ'רד הנדריקס. הפורוורד האמריקאי, אותו מאוד רוצה בלאט להשאיר, הפגין יכולה טובה, ואמר בסיום: "אני שמח שהשגנו את הניצחון ביד אליהו. שון ג'יימס ספג עבירה שהוציאה אותו מהמשחק, קראו לי וידעתי לעלות על הפרקט ולעשות את הכי טוב. זה התפקיד שלי, כשהמאמן קורא בשמי אני צריך לעשות את הכי טוב שאפשר, וזה מה שעשיתי גם הפעם.

"אני מבין את המצב, זה לא משנה מי פותח, כך גם בלאט מעביר לנו בכל פעם, זו גם המנטליות של הקבוצה. המאמן אומר שאין לנו קבוצה של חמישה שחקנים שפותחים, אלא שהקבוצה היא מכלול, צריך להגיע חיובי ולהיות מוכן כשקוראים לך. זה מחמיא לי כמובן שאומרים שאני השחקן שעובד הכי קשה בקבוצה, אבל כולם עובדים קשה, לא רק אני. יש לנו סוג של בחורים שמשקיעים בקבוצה".

אוהד גרינוולד על המהפכה של בלאט

כדורסל בוואלה! ספורט

תיאו פפאלוקאס שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול בריאן צ'ייס שחקן ציבונה זאגרב. ברני ארדוב
גם הוא מתחיל להתרגל לביתו החדש. תאו פפלוקאס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully