וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לא אוהב שספגנו 52 נקודות בחצי השני"

6.10.2011 / 22:55

המאמן לא היה מרוצה מהגנת קבוצתו בניצחון 81:97 על ציבונה זאגרב. דווין סמית' שקלע 19: "לקחתי את המשחק על עצמי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

גם בתום המשחק השלישי שלה בליגה האדריאטית, מול ציבונה זאגרב ביד אליהו, אי אפשר להגיד שמכבי תל אביב נתקלה ביריבה שנושקת לרמתה. אמנם המפגש הערב עם הקרואטים, אותם ניצחו הצהובים 81:97, היה נראה לפרקים מעט צמוד יותר משני המשחקים הראשונים מול נובו מסטו ולאשקו, אבל האלופה הישראלית עדיין לא התמודדה מול מבחן רציני. לפחות הקהל הצהוב נהנה מהקבוצה שלו במשחק רשמי ראשון בישראל.

מאמן הצהובים דיוויד בלאט בא בטענות לשופטים: "היה משחק טוב לקהל, לבוא ולראות הרבה אקשן, הרבה שחקנים טובים. השופטים מקבלים הוראות מהיורוליג להפסיק כל סוג של תגובה לשריקה. אני לא מאשים את השופטים, אלא את אלה שאחראים. ההנחייה לשופטים היא לא טובה, אבל אנחנו צריכים לחיות עם זה".

על המשחק אמר בלאט: "אני חושב שהקבוצה בדברים מסוימים יותר טובה ובאחרים פחות טובה. יש לנו יותר קליעה ומשחק פנים וזה עושה את הקבוצה יותר קטלנית בהתקפה. אני לא אוהב שספגנו 52 נקודות בחצי השני, אחרי ששמרנו מצוין במחצית הראשונה. ברמה הבאה לא נוכל להרשות לעצמנו הגנה כזו. ציבונה מלאת כישרון, אבל לא מחוברת וניצלנו את זה. כשיכולנו לגמור את המשחק, השופטים גמרו אותנו".

בלאט דיבר על ג'ון שאייר, ששיחק 3:30 דקות בלבד במשחק, ואמר: "אני לא חושב שזה פייר מה שעושים בעניין של שאייר, יש לנו 12 שחקנים, כולם חשובים, ייקח לג'ון קצת זמן להיכנס ולמצוא את הדרך והדקות שלו. באימונים הוא טוב מאוד, נתתי ל-12 שחקנים לשחק היום וזה לא קל".

המאמן התייחס לתרומתם של שני שחקנים נוספים, ריצ'ארד הנדריקס ושון ג'יימס: "ריצארד הנדריקס הוא השחקן האפור האולטימטיבי הוא עושה דברים שלא מתבטאים בססטיסטיקה אבל הוא עוזר לקבוצה לנצח, הוא שיחק 15 דקות ולקח שישה ריבאונדים - אחוז גבוה ומרשים. אלה הדברים שהוא צריך לתת כל יום. שון היה בדרך למשחק מצויין אבל העבירות הרסו לו, הוא שקט וטוב וחבל על העבירות".

שחקן הקבוצה דווין סמית', שקלע הערב 19 נקודות, אמר: "אני מצפה לשחק ככה כל משחק, למרות שכל משחק הוא שונה. אני מרגיש מאוד נוח בקבוצה, כל ערב מישהו יכול להיות השחקן הטוב ולקחת את המשחק על עצמו, והפעם זה הייתי אני".

על היריבה, אמר סמית': "ציבונה היא קבוצה יותר טובה, הם נלחמו כל הערב, והתמודדנו טוב, אבל אנחנו צריכים לשחק יותר טוב ולהשתפר". לגבי האופציה שג'ורדן פארמר, שקלע גם הוא הערב 19 נקודות, ייאלץ לחזור ל-NBA, אמר השחקן: "אנחנו לא מתעסקים עם כל הנושא השביתה, ואם זה יקרה, אז נדע להתמודד".

פארמר עצמו דיבר בסיום המשחק על האווירה ביד אליהו: "הייתה אנרגיה טובה, הקהל היה נהדר והרים אותנו. האטמוספירה היא כמו כדורסל במכללות, הצופים מנסים להיות חלק מהמשחק. אנחנו צריכים להמשיך להשתפר, ולהרים את הרמה שלנו, בטח לפני המשחקים שמחכים לנו ביורוליג".

אוהד גרינוולד על המהפכה של בלאט
כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully