וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר: "גדלתי על מכבי ת"א, עכשיו אני חלק מזה"

5.10.2011 / 12:29

גארד הצהובים מתרגש לפני המפגש מול ציבונה (ה', 21:00, 5), והרגיע לגבי השביתה ב-NBA. בלאט: "חשוב לי שניתן הצגה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

אחרי שני ניצחונות קלילים בסלובניה על נובו מסטו ועל לאשקו, תערוך מחר (חמישי, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) מכבי תל אביב את משחקה השלישי במסגרת הליגה האדריאטית כשתארח את ציבונה זאגרב. הקבוצה הקרואטית, בניגוד לשתי הסלובניות, אמורה להיות משוכה קצת גבוהה יותר ולהוות יריב שקול יותר. מעבר לכך, מחר אוהדי מכבי יוכלו לחזות בפעם הראשונה במשחק הרשמי בשחקני הקבוצה החדשים, ביניהם ג'ורדן פארמר, תאו פפלוקאס, דווין סמית' ועוד.

מה שמטריד את הצהובים בימים אלו היא השביתה ב-NBA. כזכור, הלילה (בין שלישי לרביעי) התקיימה פגישה בין נציגי ארגון השחקנים ונציגי ראשי הליגה בה הצדדים לא הצליחו להגיע לפשרה. אם לא יושג סיכום עקרוני עד יום שני הבא, הרי שהשבועיים הראשונים בליגה יבוטלו.

"אני לא יודע מה קורה עם השביתה", התייחס לנושא שחקנה של מכבי אביב ג'ורדן פארמר, שהגיע אליה כזכור מניו ג'רזי נטס. "זה לא פשוט אך אם השביתה לא תיגמר, אישאר בישראל", עם זאת, הוסיף הגארד: "אתם חושבים עליה יותר מדי".

פארמר התייחס לאחר מכן לקראת המשחק של הצהובים ביד אליהו מול ציבונה: "אני מתרגש מאוד. עד עכשיו עשינו דברים טובים ואני מקווה שנמשיך לעשות זאת גם מול ציבונה. גדלתי על מכבי תל אביב, עכשיו אני הולך להיות חלק מזה. יהיה לי כיף, אין ספק.

"אני נמצא כאן בלב שלם", המשיך פארמר. "אני אוהב לשחק ברמות הגבוהות ביותר, אנחנו נמצאים רק בתחילת הדרך ומכירים אחד את השני. צריך להיות אגרסיביים. חשוב שכולנו נצמח יחד כקבוצה".

אוהד גרינוולד ניהל מעקב מדוקדק אחרי שחקניה החדשים של מכבי תל אביב

דיוויד בלאט: "פארמר נותן את כל כולו לקבוצה"

המאמן דיוויד בלאט יוביל את הצהובים במשחק, והוא חוזר להיכל אחרי שבילה לא מעט מהקיץ החולף עם נבחרת רוסיה באליפות אירופה שנערכה בליטא, שם זכה עימה במקום השלישי. המאמן התייחס תחילה לפארמר, ואמר: "הוא יודע שלהיות ולשחק כאן זו חוויה של פעם בחיים, זה שונה מה-NBA. זה מצב של WIN-WIN. אם שחקן חושב שהוא מגיע לאירופה רק כדי לעשות כסף, אז הוא טועה בגדולה. פארמר שונה בזה, הוא יודע שהוא הגיע לכאן כדי ללמוד ולעבוד. הוא נותן את כל כולו לקבוצה והוא באמת מבין שיש לו הרבה ללמוד".

לגבי השביתה ב-NBA אמר בלאט: "גם אני עם האצבע על דופק לראות מה קורה. מה שעניין אותי זה שאנדריי קירילנקו חתם בצסק"א מוסקבה וטוני פארקר בווילרבאן, זה מעיד על משהו כי הם יודעים טוב יותר מאיתנו. אהבתי לראות שפארקר חתם בווילרבאן בשכר של 1,500 יורו לחודש והוא משלם את הביטוח בעצמו. אלו שחקנים שאכפת להם מאוד מהכדורסל ולא רק מהכסף. גם פארמר שלנו בא בכסף קטן".

לקראת המשחק התייחס בלאט לציבונה: "היא קבוצה שונה אבל היא לא שמרה בשנים האחרונות על סגל יציב. היו לה בעיות כאלו ואחרות, התחלפו שם שחקנים רבים. יחסית לשלב הזה של העונה, הקבוצה שלנו מאוחדת ומגובשת, זאת הרבה בזכות העבודה שנעשתה לפני שהצטרפתי. חשוב לי שניתן הצגה לקהל שלנו בבית שיבוא לעודד אותנו. אמרתי לשחקנים שהקהל רוצה לראות שחקנים שאכפת להם ושמוכנים להשקיע ולגרום לקהל להיות גאים בהם".

מכבי תל אביב הולכת חזק השנה על כל התארים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully