וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אשכנזי: "אחרי חודש, יש לי תחושה שבחרנו נכון"

5.10.2011 / 12:28

מאמן מ.כ. הבקעה מגדיל ציפיות: "בעזרת עבודת צוות והגנה ננסוק". גרינבוים: "ניתן הכול". הרציקוביץ': "נעשה ואז נדבר"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מ.כ. הבקעה קיימה הבוקר (רביעי) מסיבת עיתונאים רשמית לרגל פתיחת עונת 2011/12. אלופת הליגה הלאומית אשתקד, שקמה במקומה של מכבי גבעת שמואל, התחזקה לא מעט במהלך הקיץ בניהולו של המאמן אבי אשכנזי, שממשיך לעונה שנייה בקבוצה. שלושה זרים חדשים חתמו במהלך הקיץ: אקס ברק נתניה דנילו פינוק, אקס הפועל ירושלים דיון דאוול והסנטר ראשון פרימן. אליהם הצטרפו גם שמוליק ברנר, גור פורת וניר כהן. מי שנשאר בקבוצה לעונה נוספת הם הזר פול דילייני והישראלים יחזקאל סקוורר, הקפטן איתי גרינבוים ואיתי לב.

מ.כ. הבקעה תארח את מכבי חיפה במחזור הפתיחה

אבי אשכנזי: "הלכנו על שחקנים טובים מבחינה אנושית"

מאמן מ. כ הבקעה אבי אשכנזי אמר: "אחד הדברים המיוחדים בבקעה זה הרוח. כשראיתי שאני לא מוצא מקום בשנה שעברה, החלטתי לוותר, ובאמצע העונה טלפון ממוטי ופגישה עם דורון הספיקה. הרגשתי שיש פה פוטנציאל טוב ותשתית כלכלית לאורך זמן.

"לא אנקוב במיקום כי זה לא מקצועי ורציני", המשיך אשכנזי. "אבל אנחנו לא יודעים איך קבוצות אחרות נראות. אף אחד כאן לא בא פה לטייל, מבחינתי אם נשחק כדורסל טוב ומחובר, שכולל עבודת צוות והגנה טובה נוכל להשיג דברים יפים העונה והקבוצה תנסוק".

עוד אמר מאמן הבקעה: "הייתה לנו גישה להביא שחקנים חיוביים, שחקנים שמוכנים לתת מעצמם ולשים את האגו בצד ומוכנים לעשות את המאמץ הנוסף בשביל מערכת שהם מתפרנסים ממנה. הלכנו על שחקנים שהם קודם כל טובים מבחינה אנושית, שכיף לעבוד איתם. אחרי חודש של אימונים יש לי תחושה שבחרנו נכון. אני נהנה כאן, ואוהב לעבוד עם האנשים.

"משחקי ההכנה נתנו לנו תמונה כללית, ובחלקם היינו בלי דנילו פינוק שהגיע מאוחר ושמוליק ברנר שסוחב פציעה. ברור לי לחלוטין שהקבוצה שלנו תשמור טוב, ועל השאר נעבוד. נהיה מוכנים לליגה", הוסיף אשכנזי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מוטי אמסלם: "יום יבוא והצעירים שלנו יהיו מרכיב חשוב במסע"ת"

הקפטן איתי גרינבוים: "אני גאה מאוד להיות הקפטן של מועדון בסדר גודל כזה. יש פה צוות מדהים, אווירה משפחתית ומחוברת. יש חדר הלבשה מצוין, אני מכיר את השחקנים, הם יתנו הכל. אני מאמין שאם נתחבר נעשה עונה טובה. אני מקווה שאנשים ייהנו לראות אותנו, שהקהל יגיע ושהמועדון יצמח ביחד עם הקהל".

מנהל הקבוצה מוטי אמסלם: "אין שמח ממני לפתוח שוב מסיבת עיתונאים בליגת העל. בקריירה הקצרה שלי הספקתי לעשות את הדרך של ליגה לאומית וליגת העל ארבע או חמש פעמים.

"מ.כ הבקעה החליף את גבעת שמואל שהייתה בעבר. המיוחד בקבוצה, מעבר לאווירה המשפחתית והביתית, זה המועדון היחידי בארץ שמנהל במקביל גם קבוצת גברים בליגת העל וגם קבוצת נשים בליגת העל. בהתאם לחזון שלנו יבוא היום והחבר'ה הצעירים יהיו מרכיב חשוב במסיבות העיתונאים".

דורון הרציקוביץ': "לפני שנתיים הסתכלו עליי בצורה מוזרה"

יו"ר קבוצת הניהול של המועדון דורון הרציקוביץ' אמר: "אנחנו, בניגוד לאחרים, קודם כל עושים ואחר כך מדברים. כשלקחתי את הקבוצה לפני שנתיים הסתכלו עליי בצורה מוזרה, למה הקבוצה הזאת ולא אוסישקין שישבתי שם שנים. אני אוהב את זה, אני יזם, אוהב לקחת קטן ולעשות גדול. יש לנו קהל טוב וראשי ערים יוצאים מן הכלל. זה הרבה מאוד עבודה, קורצנו מחומר אחר, לא הרבה קבוצות לקחו שנתיים אליפות בליגה הלאומית.

"בליגה השנייה שמחתי לראות משחקים שלמים עם שחקנים ישראלים, אבל אי אפשר להישאר לעד בליגה השנייה", הוסיף הרציקוביץ'. "לא היינו מוכנים בשנה שעברה. בעונה השנייה, אחרי שאשכנזי הצטרף אלינו, הצלחנו לעשות את זה ובגדול, וכל המדינה ראתה שאנחנו לא מדברים אלא עושים.

"אנחנו שנתיים אלופים ומרגישים כאלה, בליגת העל זה יהיה קצת שונה, אבל אני מאמין ומקווה שנפתיע לטובה את כולם", אמר עוד הרציקוביץ'. "יש לנו מטרות ואנחנו יודעים בדיוק לאן אנחנו רוצים ללכת. קודם נעשה ואחרי שנעשה אני אגיד שלשם כיוונו. המטרה שלנו זה קודם להיות משפחה אחת גדולה.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully