וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוחלפה הביתיות במחזור הפתיחה בין מכבי חיפה לבקעה

3.10.2011 / 15:07

הירוקים ביקשו להעביר את המשחק מנשר בשל העובדה כי הפרקט ניזוק מעבודות המיזוג. הבקעה תארח בגני תקווה

מנהלת ליגת העל הודיעה היום (שני) על החלפת הביתיות במחזור הפתיחה בין מכבי חיפה למ.כ הבקעה והמשחק ייערך באולם בגני תקווה במקום בנשר. מכבי חיפה פנתה למ.כ הבקעה ולמנהלת הליגה בבקשה לשנות את מיקום המשחק בשל העובדה כי הפרקט באולם הכדורסל בנשר ניזוק בצורה קשה בשל עבודות המיזוג שנערכו באולם במהלך הפגרה. מומחי פרקט שבדקו את המשטח קבעו כי יוכלו לתקן את הנזק רק בעוד שבועיים, ובקבוצה החליטו על מנת שלא להעתיק את המשחק לאולם בנהריה, לבקש את החלפת הביתיות.

העונה תיפתח במשחקי גביע צ'אנס בשבוע הבא. שבוע עבר מאז נפתחה מכירת הכרטיסים לגביע צ'אנס ופחות מ-500 כרטיסים נותרו בקופות. בשלב זה את מרבית הכרטיסים רכשו אוהדי הפועל ירושלים, שהכרטיסים עבורם נמכרים במשרד בימות ואוהדי הפועל חולון, שיחד עם אוהדי שאר הקבוצות יכולים לרכוש כרטיסים במשרד 'לאן'. במסגרת ההסכם בין מנהלת הליגה למפעל הפיס, יתארחו במשחקי גביע צ'אנס ילדים מכל רחבי הארץ. המנהלת תארח ילדים ממטה בנימין, מעלה אדומים, חוף אשקלון ואזורים נוספים.

מנהלת הליגה תקיים במהלך המשחקים את תחרות הקלעי של המדינה. עשרות ילדים ישתתפו בתחרות. ארבעת הקלעים הטובים ביותר יתחרו במחצית משחק הגמר ביום חמישי והמנצח יזכה ב-15 כרטיסים לאחד מערבי הפיינל-פור ויוכל להביא את חבריו לקבוצה בה הוא משחק או בני כיתתו.

משחקי רבע הגמר: יום א': בני השרון - מכבי ראשון לציון (18:25), הפועל ירושלים - מכבי אשדוד (20:50). יום ב': הפועל גלבוע/גליל עליון - הפועל חולון (18:25), מכבי תל אביב - ברק נתניה (20:50).

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully