וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "עשינו הישג אדיר"

מאמן מונס, שהדיחה את בשיקטאש ודרון וויליאמס ועלתה לשלב הבתים ביורוקאפ, נדהם. בלין: "חשבנו שהם יאכלו אותנו כמו זאב"

אריק שיבק וקבוצתו הבלגית, מונס, רשמו אמש (שלישי) הישג אדיר כשעלו לשלב הבתים ביורוקאפ. ההישג הגדול נובע מהעלייה אבל בעיקר מכך שהצליחו לגבור על בשיקטאש הטורקית, במדיה משחק כוכב ה-NBA דרון וויליאמס.

אחרי שהפסידו במשחק הראשון בטורקיה בשמונה נקודות הפרש (78:70) וכבר פיגרו ב-10 במהלך משחק הגומלין, שבו שחקניו של המאמן הישראלי ליתרון ובסופו של דבר לניצחון 63:74 על הקבוצה של ארגין עתמאן, שהקנה להם את העלייה לשלב הבתים. אגב, וויליאמס המאכזב סיים את המשחק עם שבע נקודות ושבעה אסיסטים.

יש לציין, שבזמן שההגרלה נקבעה לפני חודשיים, חשבו ראשי מונס להחליף את הביתיות בין שני המשחקים, ולארח את הראשון זאת מפני שהם חשבו שהקבוצה תחטוף תבוסה וקיוו למשוך קהל. שיבק התנגד בכל תוקף להצעה, ובסופו של דבר יצא כששכרו בידו.

"אני מאושר מאוד", אמר מאמן נבחרת ישראל ומונס אריק שיבק בסיום המשחק. "ידענו שיהיה משחק קשה מאוד. ראשית, בגלל שהיינו בפיגור שמונה מהמשחק הראשון וגם לאור זאת שפיגרנו כבר ב-10 במהלך המשחק הזה.

"שיחקנו נהדר ברבע השלישי, בייחוד בהגנה ואני שמח ממה שהשחקנים שלי הפגינו - מנטליות חזקה ורוח לחימה", הוסיף שיבק. "נתנו יותר מדי כבוד לבשיקטאש במחצית הראשונה, השחקנים שלי ידעו שהם קרובים לעשות הישג אדיר".

שחקן הקבוצה סבסטיאן בלין אמר: "זה הישג נהדר עבור המועדון, בגלל שכולם חשבו שבשיקטאש הולכת לאכול אותנו כמו זאב. עכשיו נתחרה בשלוש מסגרות, וזה טוב עבורנו ועבור הקהל הנהדר שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully