וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: מונס ואריק שיבק עלו לשלב הבתים

המאמן וקבוצתו הדיחו את בשיקטאש עם ניצחון 63:74. דרון וויליאמס קלע 7 בלבד. הלפרין קלע 14 בניצחון סנט פטרסבורג

אחרי שננו גינזבורג הפסיד מוקדם יותר השבוע במוקדמות היורוליג, וישחק השנה במפעל האירופי המשני, היורוקאפ, העפילו היום (שלישי) שני נציגים ישראלים נוספים לשלב הבתים של המפעל: אריק שיבק ויותם הלפרין.

ספרטק סנט פטרסבורג, בשורותיה משחק הלפרין, אירחה היום את אתה אגומיס הקפריסאית למשחק הגומלין במוקדמות, אחרי שבמשחק הראשון בין שתי הקבוצות ניצחו הרוסים 59:60. הלפרין שיחק לא רע בכלל, וקלע 14 נקודות בניצחונה של קבוצתו 64:83, והוסיף גם שלושה ריבאונדים ושבעה אסיסטים. הקלע המצטיין של סנט פטרסבורג היה פטריק בברלי עם 26 נקודות, ושחקן נוסף שהצטיין היה ואלרי ליחודיי עם 15 נקודות.

נציג ישראלי נוסף במשחקי המוקדמות היה מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק, שמדריך את מונס הבלגית. אחרי שקבוצתו הפסידה במשחק הראשון לבשיקטאש 78:70, הגיעו הערב הטורקים למשחק הגומלין, ואיזה משחק זה היה. התוצאה במחצית המשחק הייתה 28:35 לזכות הטורקים, אבל הרבע השלישי של מונס היה פשוט מדהים, והם סיימו אותו עם 10:25 לטובתם, וביתרון של שמונה, כך שהרבע האחרון היה בעצם על כל הקופה, והמשחק התחיל מאפס.

עשר הדקות האחרונות התחילו בריצה נהדרת של המארחת, עד ליתרון 17 הפרש שלוש דקות לסיום. התוצאה בסיום המשחק, 63:74 למונס, קבעה שבשיקטאש העשירה לא תשחק ביורוקאפ. וויליאמס המאכזב סיים את המשחק עם שבע נקודות ושבעה אסיסטים, כשמנגד שיבק עולה לשלב הבתים.

יש לציין, שבזמן שההגרלה נקבעה לפני חודשיים, חשבו ראשי מונס להחליף את הביתיות בין שני המשחקים, ולארח את הראשון, מפני שהם חשבו שהקבוצה הולכת לחטוף תבוסה, והם קיוו למשוך קהל. שיבק התנגד בכל תוקף להצעה, ובסופו של דבר יצא כששכרו בידו.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully