וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: טוני פארקר הצטרף לווילרבאן

הגארד של סן אנטוניו החליט לחזור לצרפת למשך השביתה, וחתם בקבוצה בה הוא סגן הנשיא: "חשבתי שזה רעיון טוב"

נדידת כוכבי ה-NBA לליגות האירופיות נמשכת, והבוקר (רביעי) הודיע רשמית טוני פארקר על חזרתו לצרפת והצטרפותו לקבוצת וילרבאן, בה הוא מחזיק ב-20 אחוזים מהמניות ושותף לרוב ההחלטות המקצועיות והניהוליות כסגן הנשיא. פארקר כבר הבהיר בעבר כי ילבש את מדי וילרבראן בתקופת השביתה, וכעת הוא דאג להודיע זאת באופן סופי. השחקן אף ציין כי סירב להצעות מברצלונה ומקבוצה בסין, לטובת שכר זעום של 1,500 יורו לחודש בקבוצתו האהובה, שם גם ישלם בעצמו את הביטוח.

"חשבתי שזה יהיה רעיון טוב לחזור ולשחק בצרפת", אמר פארקר, שניסה במהלך הקיץ לשכנע גם את עמרי כספי לחבור אליו בווילרבאן. "העניין שנוצר בעקבות הזכייה של הנבחרת במדליית הכסף באליפות אירופה תרם לכך מאוד. זה כבוד גדול עבורי לשחק בווילרבאן. היו לי הצעות אחרות, אבל רציתי לשחק רק בצרפת".

פארקר, שחוזר לצרפת אחרי עשור מוצלח מאוד ב-NBA, כולל שלוש אליפויות עם סן אנטוניו ספרס (2003, 2005 ו-2007) צפוי לערוך את הבכורה שלו במחזור הליגה השני מול פריס, ב-14 באוקטובר. הגארד הנפלא הוא הצרפתי הבכיר השלישי שחוזר לכדורסל המקומי עקב השביתה, לאחר שניקולא באטום חתם בנאנסי ובוריס דיאו חזר לבורדו מהליגה השנייה.

ב-NBA כבר נערכים לביטול השבועיים הראשונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully