וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי בבאר שבע: "מרגיש שחזרתי הביתה"

4.10.2011 / 15:00

מאמנה החדש של הקבוצה מבירת הנגב הוצג במסיבת העיתונאים והודה: "טעיתי כשעזבתי". ברקת: "דרכנו לא תשתנה"

קובי אליהו

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: יאיר דניאל

הפועל באר שבע יוצאת לדרך חדשה. אחרי התפטרותו הדרמטית של ניר קלינגר בשידור חי מיד לאחר הניצחון 0:2 על הפועל חיפה בקרית אליעזר, פותח היום (שלישי) גיא לוי את הקדנציה השנייה שלו במועדון מבירת הנגב. לוי, כזכור, הדריך את הפועל באר שבע בעונת 2008/9 והעלה אותה לליגת העל כאחת משש העולות באותה שנה, אך סבל מסכסוך ארוך עם האוהדים ועזב את תפקידו. היום הוא הוצג כמאמנה החדש של הפועל באר שבע.

"אני מאוד נרגש לחזור לכאן", הודה גיא לוי בפתיחת דבריו במסיבת העיתונאים. "כשנכנסתי לכאן הרגשתי שאני חוזר לבית שלי, כך הרגשתי גם בפעם הקודמת שלי פה. אני רוצה להודות על קבלת הפנים לה זכיתי, מהאוהדים ומהצוות, זו הרגשה מצוינת לחזור לכאן. אני מאוד אוהב את הפועל באר שבע. זה אחד המועדונים הגדולים בארץ, ורק מי שהיה פה מבין עד כמה המועדון הזה גדול. עשיתי טעות לפני למעלה משנתיים כשעזבתי כאן, לא ידעתי להעריך מספיק מה הבית הזה נתן לי. אני מודה על הטעות זאת ונורא שמח שיש לי הזדמנות לעשות זאת שוב.

"אני חושב שבשנתיים האלה המועדון עבר הרבה דברים וזו זכות גדולה שלי להיות חלק מהמועדון עכשיו. הדבר המשמעותי ביותר מבחינתי כרגע הוא ללמוד את הקבוצה ולהכיר את השחקנים. יש כאן שחקנים טובים, גם צעירים וגם מוכשרים, ואני רוצה ליצור קבוצה שכולם יהיו גאים בה. יש משמעות מאוד גדולה לעובדה שנתחבר ביחד לקראת משימה שהיא בשלב הראשון לצאת מהמצב הנוכחי".

לגבי הצוות אותו בחר, אמר המאמן: "החלטנו ששמעון ביטון ימשיך כעוזר מאמן ואילו ניסו אביטן ימשיך כמאמן הנוער ויסייע לצוות המקצועי של הבוגרת, כדי להמשיך את הדרך במחלקת הנוער. אני מאמין שביחד נוכל לעשות את העבודה כמו שצריך. אני צריך להוכיח את עצמי. אם זה יקרה, אשמח להמשיך את ההתקשרות מעבר לעונה הנוכחית".

כאשר נשאל לגבי הדרך בה הקהל יקבל אותו, השיב לוי: "אני זוכר את הדברים הטובים. כשהצלחנו, הקהל והקבוצה היו גוש אחד. התבטאתי בעבר בכמה מקרים בצורה שלא הייתה הוגנת. זה לא בא מכוונה רעה, אבל זה קרה. אני חושב שהקהל של הפועל באר שבע הוא חלק בלתי נפרד מהמועדון. עם הקהל ביחד נוכל לעשות דברים גדולים. לשחק כאן עם 10,000 צופים זו חוויה מצמררת".

גיא לוי חתם בהפועל באר שבע עד סוף העונה

ניר קלינגר הודה: "מדיניות הצעירים הייתה טעות"

אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע לצד המאמן החדש גיא לוי. קובי אליהו
איך יעבוד השידוך הפעם? אלונה ברקת עם גיא לוי/קובי אליהו

אלונה ברקת: "הכניסה של גיא לתפקיד תהיה קלה יותר"

מנכ"ל הקבוצה אסי רחמים פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "אני חושב שהמועדון גילה חוסן בלתי רגיל בתקופה האחרונה, ידענו להתמודד עם המצב ולשמור על השקט בתוך המועדון. הייתה אווירה טובה ותאמינו לי שזה לא קל לייצר את השקט הזה. אלונה דאגה שיישמר כבודם של כל האנשים, וזה לא דבר שהוא מובן מאליו. זה מעיד על עוצמתו של המועדון. אני מקווה שהניצחון על הפועל חיפה בשבת היה תחילתה של דרך חדשה, ושמכאן הקבוצה תתרומם".

הבעלים אלונה ברקת המשיכה את דברי המנכ"ל ואמרה: "אכן עברנו תקופה לא קלה, אבל חשוב לי מאוד להדגיש שלמרות פתיחת העונה הלא טובה הפועל באר שבע תמשיך באותה דרך - בנייה לטווח ארוך, הישענות על שחקנים צעירים והסתמכות על חומר מקומי. לשמחתי הרבה, אחרי ארבע שנים אנחנו רואים תוצרת ממחלקת הנוער, עם שחקנים שיכולים להיות חלק מהסגל הבוגר של הפועל באר שבע. זו הדרך, היא לא תשתנה. אני לא מכירה הוקוס פוקוס בכדורגל".

על המאמן החדש אמרה: "אני שמחה שגיא לוי חוזר לקדנציה שנייה. הוא האדם הנכון בזמן הנכון. אין ספק שהכניסה שלו תהיה קלה יותר כי הוא מכיר את המקום. העמדתי לגיא שני יעדים מאוד חשובים מבחינתי: לעלות עם הקבוצה מעל הקו האדום ולהמשיך לשדרג את השחקנים הצעירים. אלו הם שני היעדים שלו, וכמובן מאוד נשמח לראות כדורגל התקפי ושמח. כולנו מרגישים חובה לאוהדים שלנו, אנחנו רוצים שיהיה להם כיף ושנחזיר את האווירה הטובה. אנחנו נעבור עוד תקופות קשות, אנחנו זקוקים לכם, האוהדים, כדי לעשות דברים יפים. כל דבר שנצטרך לעשות על מנת לסייע למאמן - בין אם זה שקט, שחקנים או כל מה שצריך - אנחנו נעשה".

ברקת לא שכחה את המאמן העוזב וציינה: "אני רוצה להודות לניר קלינגר שהלך איתי יד ביד באסטרטגיה שקבענו השנה. אני מכבדת את החלטתו לעזוב ומודה לו על תרומתו. כל השמועות שהיו בימים האחרונים הן שקר גס. אין סוכן שחקנים שלא התקשר מהמחזור השני להציע לי מאמנים, וכולם נדחו על הסף. אין לי ספק שניר יודע שזה לא קרה, הוא מכיר אותי ויודע שלא הייתי עושה דבר כזה".

באשר לחיזוק, אמר גיא לוי בסיום מסיבת העיתונאים: "אני מאמין בסגל הקיים, אולי יהיו שינויים קטנים. איבן גארידו אמור להצטרף, הוא שחקן שמכיר את הליגה ויכול להיכנס לעניינים. אני רוצה להתעסק בחומר הקיים. השחקנים צריכים לקבל את הקרדיט ומשם נתקדם. לגבי אוהד לויטה, אני מעדיף שאסי רחמים יענה".

רחמים הבהיר: "התחלנו את המגעים עם שני השחקנים לפני מספר ימים. אחרי מה שקרה בשבת, החלטנו לעצור ואני חושב שזה טבעי להמתין להחתמת מאמן חדש. כמו שגיא אמר, הוא ילמד את הקבוצה, יעשה את ההתאמות ואז נראה".

ניר קלינגר הודיע בשבת על התפטרותו בשידור חי

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

גיא לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
חובת ההוכחה עליו. גיא לוי באימון הבכורה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully