וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי חתם בהפועל באר שבע עד סיום העונה

3.10.2011 / 19:22

בקבוצה העדיפו את המאמן, שהדריך את המועדון לפני שנתיים. לוי, שיחליף את קלינגר שהתפטר, אמר: "שמח לחזור לאמן פה"

גיא לוי מונה היום (שני) למאמנה השני העונה של הפועל באר שבע. לוי, שחוזר לקדנציה שנייה בבירת הנגב אחרי שהדריך את הקבוצה לפני שנתיים, יאמן את המועדון עד סיום העונה ויחליף בתפקיד את ניר קלינגר, שהתפטר ביום שבת מתפקידו. לוי חתם באמצעות סוכנו ירון גלעדי.

"המאמן גיא לוי חתם לפני שעה קלה בהפועל באר שבע", נמסר בהודעה הרשמית של המועדון. "גיא יאמן את הקבוצה עד סוף העונה הנוכחית. אנו מאחלים בהצלחה לגיא והתחלה של תקופה חדשה וחיובית לקבוצה". מחר בצהריים תתקיים מסיבת עיתונאים שבה יציג לוי את חזונו במועדון.

כפי שפורסם אתמול, לניסו אביטן יש את הסיכויים הגבוהים ביותר לשמש כעוזר מאמן, כאשר גם סתיו אלימלך ושמעון ביטון נחשבים למועמדים לתפקיד. גיא לוי אמר לאחר החתימה: "אני אוהב את הפועל באר שבע ואני שמח לחזור לאמן במועדון".

לוי (45) החל את קריירת האימון שלו בהפועל חיפה בשנת 2000. בין השנים 2004 ו-2008 שימש כמאמן הנבחרת הצעירה, אותה הוליך להישג הגדול בתולדותיה - השתתפות באליפות אירופה ב-2007. לאחר מכן, ב-2008/09 הדריך לראשונה הפועל באר שבע והעלה אותה לליגת העל.

את עונת 2009/10 הוא פתח על הקווים בעירוני רמת השרון, אך עזב לאחר שני מחזורים בעקבות מחלוקות עם ראשי המועדון. לפני כחודשיים היה לוי על סף חתימה באפולון לימסול הקפריסאית, אך לבסוף הסיכום לא יצא לפועל.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully