וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "מי חלם שנפתח ככה את העונה?"

4.10.2011 / 10:10

הצהובים מסרבים להתאכזב מהתיקו מול מכבי חיפה: "כולם צריכים לקחת דברים בפרופורציה". גורם: "אפשר להיות מעודדים"

מכבי תל אביב נחלצה אמש (שני) בעור שיניה מהפסד ביתי למכבי חיפה, וסיימה בסופו של דבר את ההתמודדות ב-1:1. הדעה הרווחת במועדון היא שמלבד תוצאת הסיום והעובדה שהקבוצה לא הפסידה, קשה לקחת משהו חיובי מהמשחק הזה. הירוקים מחיפה גילו עדיפות במרבית שלבי המשחק ורק החמצות מסמרות שיער של חלוצי האלופה בתוספת מספר הדיפות מצויינות של השוער גיא חיימוב מנעו תוצאה מביכה בסיום.

במכבי תל אביב סימנו את המשחק הזה כמבחן כח או משחק של הצהרת כוונות ולפחות על פי 90 הדקות של אתמול, אפשר להגיד שהדרך עדיין ארוכה, אם כי ישנן מספר סיבות גם לאופטימיות. "זה היה אחד המשחקים הכי טובים של חיפה בתקופה האחרונה, ואחד המשחקים החלשים שלנו העונה ועדיין המשחק הסתיים בתיקו, אז אפשר גם להיות מעודדים", אמר גורם בקבוצה.

"זה הכדורגל, זה קורה, יש גם משחקים טובים פחות", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "מזלנו שלא הפסדנו, גם את זה צריך לדעת לעשות, יש גם ימים כאלה. צריך לזכור שבסופו של דבר הגדלנו את הפער בנקודה נוספת מהפועל תל אביב וגם מכבי חיפה לא נצמדה אלינו. וחוץ מזה כולם צריכים לקחת דברים בפרופורציה כי מי חלם שנפתח ככה את העונה?".

בדקות רבות של המשחק נראו השחקנים הצהובים כבדים ועייפים, וההסבר עליו דיבר מוטי איוניר בסיום המשחק הוא עומס המשחקים הגדול בחודש האחרון. "לא היינו טובים", אמר המאמן. "יותר מדי דברים לא התחברו, שחקנים לא שיחקו טוב, כשזה קורה במשחק כזה, זה נראה ככה. אנחנו עם הלשון בחוץ, יש הרבה פצועים ולמרות הרוטציה הגדולה זה השפיע עלינו".

צפו במכבי תל אביב מחלצת 1:1 ממכבי חיפה

איוניר הודה: "לא היינו טובים, חיפה הייתה עדיפה"

זיו: "נמצא פתרונות בתוך הקבוצה"

למעט חיימוב, יואב זיו ושרן ייני, קשה היה לציין אמש מישהו שהיה ברמתו הרגילה בקבוצה. חיימוב היה מעורב אמנם בשער שספגה הקבוצה, כשנתן לכדור שהוגבה לרחבה, להתגלגל לעבר דגל הקרן, אותה הפך גולסה לשער השוויון לזכות הירוקים, אולם התאושש בצורה יוצאת מהכלל ומנע לאחר מכן לפחות שלושה שערים בטוחים.

זיו הפגין משחק התקפי לא רע ואף מנע שער בטוח כשגלש לכדור שבעט אייל משומר מחמישה מטרים וייני כרגיל בתקופה האחרונה, מסתמן כעוגן היציב היחיד בהגנת הצהובים, ששוב סבלה ממשחק רע של ניבאלדו. נראה כי בתקופה הקרובה יקבל הבלם מעט מנוחה ויירד לספסל כאשר סאבו פאביצ'ביץ' או רוברט פונצ'ץ צפויים ליטול את מקומו בהרכב.

"יחסית לאיך ששיחקנו אנחנו מרוצים מהתוצאה, כי לא שיחקנו טוב ולא שיחקנו כפי שהרגלנו את כולם לראות השנה את מכבי תל אביב", אמר יואב זיו בסיום. "אני מקווה שנחזור לאותה יכולת ולאותן תוצאות מתחילת העונה. אנחנו לא מנסים לחפש הסברים כעת. המשחק עצמו היה מאוד מהנה לקהל, לקהל שלנו אולי קצת פחות ומגיע כל הכבוד לקהל שנתן תצוגה נפלאה. אנחנו נמצא פתרונות איך לשפר במקום לחפש סיבות ליכולת הלא טובה ונעשה את זה בתוך המסגרת של הקבוצה".

בקבוצה עשויים לקיים היום בירור עם החלוץ אלירן עטר שהשליך בקבוק לעבר יציע אוהדי מכבי חיפה עם ירידת הקבוצות לחדרי ההלבשה במחצית. עטר ספג קללות ושירי נאצה מאוהדי חיפה והגיב בזריקת בקבוק. במכבי ציינו שבנוסף שגם האירוע הזה היה שיקול בהחלפתו במחצית, בנוסף לשיקולים המקצועיים, שכן היה חשש שאחד הקוונים ראה את האירוע ובקבוצה לא רצו ששופט המשחק ידווח על התקרית.

המגן עומר ורד סיים את המשחק עם חבישה על קרסול רגלו וייבדק היום לאבחון מצב הפציעה. ורד צפוי לקבל מנוחה בימים הקרובים גם בשל העומס הגדול שהיה עליו בתקופה האחרונה. "הפגרה באה בזמן", כתב ורד בחשבון הפייסבוק שלו והוסיף: "הגוף כבר לא מגיב לראש".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully