וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "להגיד שניקח אליפות זה לא ריאלי"

מנג'ר ארסנל, שראה את קבוצתו מפסידה 2:1 לטוטנהאם, מתחיל להתרגל למצב החדש: "צריכים להציב לעצמנו מטרות ריאליות"

צ'לסי הוכיחה היום (ראשון) שהעובדה כי לא רבים סופרים אותה, לפחות לא כמו מנצ'סטר יונייטד וסיטי, כנראה די מוטעית. הקבוצה של אנדרה וילאש באש טרפה את נועלת הטבלה, בולטון, בריבוק סטאדיום 1:5. הבלוז במקום השלישי עם 16 נקודות, שלוש נקודת פחות מהמוליכות ממנצ'סטר.

הקשר בן ה-33 פרנק למפארד, שלא שותף במשחק מול סוונסי סיטי, כבש שלושער לרשת בולטון וענה לכל מבקריו, שתוהים לאחרונה בקול רם האם עדיין יש לו מקום בהרכב הכחולים ואף בנבחרת אנגליה (לא שיחק נגד נבחרת בולגריה), ועל זה נתן תשובה מאמן הנבחרת פאביו קאפלו כשזימן אותו.

"יש רק דרך אחת לענות לכל המבקרים", אמר פרנק למפארד. "צריך להישאר חזקים ולתת לכדורגל שלי לדבר בעד עצמו. אם אני אמשיך לעבוד קשה, הדברים יסתדרו, והיום דברים הסתדרו לי".

"זה היה משחק טוב עבורו", אמר המאמן הפורטוגלי אנדרה וילאש בואש, "הוא הפגין יכולת טובה, כמו שאר שחקני הקבוצה. היה לו תזמון טוב מאוד ברחבה. הכישרון והיכולת שלו לא מוטלים בספק לרגע אחד. זו לא שאלה של גיל בכלל. יש לנו מספיק כישרון כדי להתמודד על התואר".

"להגיד שניקח אליפות, לא יהיה ריאלי"

שתיים מהשכנות הלונדוניות של צ'לסי, ארסנל וטוטנהאם, נפגשו היום לדרבי המסורתי של צפון לונדון, בסיומו ניצחו התרנגולים את התותחנים המסכנים 1:2, התבססו במקום השישי, והותירו את היריבה הגדולה שלהם עם שבע נקודות מתוך 21 אפשריות, עמוק במקום ה-15 בטבלה.

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר דיבר אחרי המשחק על תחושותיו: "אני מתוסכל ומאוכזב. להגיד שאנחנו ניקח אליפות זה לא ריאליסטי. אנחנו 12 נקודות מאחורי מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי. אנחנו צריכים להציב לעצמנו מטרות הגיוניות". המנג'ר התלונן על מבקיע השער הראשון של התרנגולים, רפאל ואן דר וארט, וטען שהוא נגע בידו לפני שהבקיע את השער.

ונגר הספיק להיות מעורב בסיום המשחק בתקרית עם מאמן טוטנהאם קלייב אלן, שכינה אותו מאוחר יותר בכינוי גנאי, אחרי שהצרפתי לחץ את ידו של הארי רדנאפ ועוזרו אך לא את זו של אלן. המנג'ר הוותיק התייחס למקרה: "לחצתי את ידו של המנג'ר ושל העוזר, כמה ידיים אני צריך ללחוץ? זה הדבר הנהוג? אם הסיפור של המשחק הוא קלייב אלן, אז לכו תדברו איתו".

המנג'ר המנצח רדנאפ, נשמע מרוצה: "הגיע לנו לנצח. היינו מצויינים אחרי ההפסקה, וכל ההזדמנויות היו שלנו. השגנו שער לפני השריקה למחצית, ואם להיות כן, כמעט ועיביתי את מרכז המגרש, אבל חיכיתי לראות מה יקרה".

רדנאפ הוסיף: "לרוע המזל, הם היו יותר טובים בתחילת המחצית השנייה, ומהצד אפשר היה לחשוב שאנחנו בצרות, אבל יצאנו מזה חזקים, והראינו שאנחנו טובים מהם".

על מבקיע שער הניצחון קייל ווקר, אמר המנג'ר: "הוא בלם מאוד התקפי, מאוד אוהב לעלות קדימה. זה היה שער נהדר שלו, הוא הצליח מאוד, והתחלת העונה שלו בהחלט מאוד טובה".

טוטנהאם גברה 1:2 על ארסנל בדרבי של צפון לונדון

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully