וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני וולבק ובובי זאמורה זומנו לנבחרת אנגליה

חלוץ מנצ'סטר יונייטד, שכבש חמישה שערים בשישה משחקים, וחלוץ פולהאם נכללו בסגל של פאביו קאפלו לקראת מונטנגרו

נבחרת אנגליה קרובה מאוד להעפיל ליורו 2012 כשהיא זקוקה לנקודה אחת בלבד כדי לעשות זאת, וכעת היא נערכת לקראת משחקה האחרון במוקדמות במסגרת בית ז' בפודגוריצה מול נבחרת מונטנגרו, לה זה משחק מכריע מאוד, שכן כרגע היא מדורגת שנייה בבית עם 11 נקודות, שלוש לפני נבחרת שוויץ, כשלשתיהן עוד שני משחקים.

המאמן האיטלקי של נבחרת שלושת האריות פאביו קאפלו פרסם הערב (ראשון), לאחר מחזור הליגה בפרמיירליג, את סגל הנבחרת לקראת המשחק, והחדשה המעניינת היא הכללתם של החלוצים דני וולבק ובובי זאמורה.

חלוצה של מנצ'סטר יונייטד, שנמצא בכושר נפלא לאחרונה, החמיץ את משחקי הנבחרת מול בולגריה ו-ווילס עקב פציעה, אבל חמישה שערים בשישה משחקים קנו לו מקום בצדק בסגל. חלוץ פולהאם, שכבש ב-0:6 של קבוצתו על ק.פ.ר, לא זומן מאז חודש מאי האחרון, והוא הושב ביחד עם קייל ווקר, שגם הבקיע בניצחון 1:2 של טוטנהאם על ארסנל.

הסגל המלא של נבחרת אנגליה

שוערים: סקוט קארסון (בורסאספור), ג'ו הארט (מנצ'סטר סיטי), דייויד סטוקדייל (איפסוויץ')

הגנה: לייטון ביינס (אברטון), גארי קיהייל (בולטון), אשלי קול (צ'לסי), פיל ג'גיילקה (אברטון), פיל ג'ונס (מנצ'סטר יונייטד), מיקה ריצ'רדס (מנצ'סטר סיטי), ג'ון טרי (צ'לסי), קייל ווקר (טוטנהאם)

קישור: גארת בארי (מנצ'סטר סיטי), סטיוארט דאונינג (ליברפול), אדם ג'ונסון (מנצ'סטר סיטי), פרנק למפארד (צ'לסי), ג'יימס מילנר (מנצ'סטר סיטי), סקוט פארקר (טוטנהאם), תאו וולקוט (ארסנל), אשלי יאנג (מנצ'סטר יונייטד)

התקפה: דארן בנט (אסטון וילה), אנדי קארול (ליברפול), ווין רוני (מנצ'סטר יונייטד), דני וולבק (מנצ'סטר יונייטד), בובי זאמורה (פולהאם).

מוקדמות יורו 2012 בוואלה! ספורט

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully