וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן בפסגה אחרי 0:2 על ליון

פסטורה וז'אלה הכריעו את מפגש הצמרת עם שערים נהדרים. בן בסט לא שותף ב-1:1 של ברסט במארסיי, 0:2 לליל על ראן

הליגה הצרפתית הגיעה הערב (ראשון) לרגע השיא הראשון שלה, כאשר בפארק דה פראנס נערך הקרב הגדול בין פריס סן ז'רמן לליון, בסיומו ניצחו הפריסאים 0:2 ועלו למקום הראשון. קבוצה אחרת שרצתה להיות בצמרת, מארסיי, המשיכה בינתיים לאכזב עם 1:1 מול ברסט (עדן בן בסט לא שותף) בעוד האלופה ליל חזרה לנצח עם 0:2 על ראן.

פריס סן ז'רמן - ליון 0:2

ציפיות גדולות היו ממפגש הפסגה בפארק דה פראנס בין שתי קבוצות שהציגו גישות שונות לחלוטין בקיץ - המארחת הוציאה מיליונים על שחקני רכש בחסות הבעלים הקטארים, בעוד ליון הצהירה על עונה פיננסית. לפחות הערב, השיטה הראשונה ניצחה, כשחאבייר פסטורה פתח את הסכר במבצע מצוין בדקה ה-64 ואיפשר לפריס סן ז'רמן להשתלט באופן בלעדי על הפסגה. שער חמישי העונה לארגנטינאי שנרכש תמורת 42 מיליון יורו מפאלרמו והפך ללהיט הגדול של הליגה הצרפתית. בקצב הזה, יכול להיות שהקטארים קנו אליפות. המחליף כריסטוף ז'אלה חתם את התוצאה עם שער נפלא בדקה ה-90 אחרי בישול של ננה.

מארסיי - ברסט 1:1

עדן בן בסט החל הפעם על הספסל, כשקבוצתו חיפשה ניצחון ראשון העונה דווקא בסטאד ולודרום מול מארסיי המגמגמת. הקבוצה של דידייה דשאן הגיעה בהתלהבות גדולה אחרי ההצגה בליגת האלופות עם ה-0:3 על דורטמונד, אלא שכבר בדקה החמישית רומן פוייה השתיק את האוהדים המקומיים עם בעיטה חלשה מחוץ לרחבה שעברה מתחת לבטנו של סטיב מנדאנדה האומלל. אנדרה איוו דאג להשוות הדקה ה-19, אבל לא יותר מזה. תיקו שביעי העונה לברסט וחמישי למארסיי.

ליל - ראן 0:2

אחרי חמש תוצאות תיקו רצופות בכל המסגרות, האלופה שברה את השוויון מול ראן העייפה. מוסא סו כבש מול קבוצתו לשעבר כבר בדקה השביעית, ופלורן בלמון הכפיל את התוצאה בדקה ה-32 מבישול של אדן הזארד הנהדר. ליל עוקפת את ראן בטבלה ושומרת על מרחק סביר מהפסגה.

בן שהר כבש בשבת את שער הבכורה שלו באוקזר

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully