וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "אם ננצח, זו תהיה הצהרת כוונות"

2.10.2011 / 18:08

מכבי תל אביב מחכה למכבי חיפה (ב', 20:50, 1 ו-HD), המאמן יודע שניצחון יצור אפקט, אבל "לא רואה אותנו כפייבוריטים"

קובי אליהו

צילום: קובי אליהו
עריכת וידאו: טל רזניק


שלושה ימים אחרי התיקו וההופעה המצוינת מול דינמו קייב ויממה לפני משחק העונה הראשון מול מכבי חיפה (שני, 20:50, שידור ישיר בערוץ 1 ו-511HD), ערכה מכבי תל אביב הערב (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל. בעונה שעברה בשלושת המשחקים ניצחה האלופה, כשהצהובים לא כבשו שער אחד לרפואה, הפעם הם מקווים להפוך את הקערה. הערב תערוך הקבוצה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק ואז יחליט איוניר על ההרכב שלו.


"מכבי חיפה תהיה מבחן טוב עבורנו"

איוניר: "אם ננצח, זו תהיה הצהרת כוונות"

מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר אמר במסיבת העיתונאים: "אני ממש לא חושב שמכבי חיפה מפחדת. היא יודעת בדיוק כמונו שזה קרב מעניין מאוד בין שתי קבוצות, שביחד עם הפועל תל אביב נחשבות להכי טובות בכדורגל הישראלי. בחיפה מתייחסים למשחק ברצינות כמו שאנחנו מתייחסים.

"אנחנו לא רואים את עצמנו כפייבוריטים", הוסיף איוניר. "אני לא חושב שיש פייבוריטית במשחק כזה. היתרון שלנו הוא הביתיות והקהל שלנו. מעבר לכך, כל שאר הדברים מתבטלים. חיפה היא האלופה ושיחקה מצוין נגד שאלקה. מכבי חיפה נראית יותר טוב ממה שהיא נראתה בתחילת העונה, כך שהכל פתוח".

איוניר המשיך, ואמר: "המילה מבחן לדעתי לא מתאימה למשחק הזה כי עשינו מספיק דברים יפים העונה שלא צריכים להעמיד אותנו במבחן. הוכחנו לא פעם שיש לנו קבוצה חזקה, מאורגנת ומסודרת, כך שזה לא מבחן. התוצאה לא תכריע את גורל העונה. יש כאן הצהרת כוונות ואם נצליח לשחזר את היכולת שלנו ממשחקים גדולים העונה ולנצח, אין ספק שזה יעשה משהו".

"דהן יהיה כשיר, עטר, פאביצ'ביץ' ופונצ'ץ בסימן שאלה"

איוניר התייחס לעובדה כי ניצחון צהוב על חיפה יעלה את ההפרש ביניהן לשמונה נקודות, ואמר: "גם אם זה יקרה, זה עדיין לא אומר הרבה. יש עוד הרבה מחזורים. מה שהיה מול דינמו קייב ביום חמישי, נראה לי כמו משהו מלפני שנה. אנחנו מוכנים למשחק מול מכבי חיפה.

לגבי המערך שלו, אמר איוניר: "אני לא יודע בוודאות מי יהיה כשיר. אני רק יודע שרפי דהן יהיה כשיר. אלירן עטר, סאבו פאביצ'ביץ' ורוברטו פונצ'ץ עדיין בסימן שאלה. רק אחרי האימון נדע באופן סופי".

לגבי הגנת הקבוצה הוסיף המאמן הצהוב: "במשחק מול דינמו קייב ההגנה שלנו הייתה בסדר גמור. למעט שגיאה בתחילת המשחק, הם כמעט לא הגיעו אלינו לשער. משחק ההגנה היה טוב".

המאמן החמיא לשרן ייני, ואמר עליו: "אני חושב שהוא הבלם הכי טוב בארץ, אם הייתי המאמן של הנבחרת הייתי מזמן אותו".

"המשחקים האלו הם של השחקנים ולא של המאמן. זה הזמן שלהם להראות מה הם יודעים ומה הם שווים", עוד אמר איוניר. "אין ספק שבשבילי, כמי שכל חייו אחרי הפרישה כמובן, חלם להגיע למועדון כמו מכבי תל אביב, זה מסוג המשחקים שהם השואו האמיתי. זה נחשב יום גדול ואני שמח וגאה להיות חלק מזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שרן ייני: "אני נהנה כבלם, אבל מעדיף להיות קשר"

בלם הקבוצה שרן ייני אמר: "פתחנו את העונה הכי טוב, התאמנו טוב וייצרנו אופי לקבוצה ואנחנו רוצים להמשיך בזה. אבל זה לא קשור למכבי חיפה, אלא בדרך שלנו בה אנחנו רוצים להמשיך. אני בא בכל משחק כדי להוכיח את עצמי. מה שמוטי איוניר אמר עליי (שהוא הבלם הטוב בארץ, ר.ב) מחמיא לי מאוד.

"ידעתי שאקבל את ההזדמנות שלי בעונה כל כך ארוכה", הוסיף ייני. "אם אני מרוצה כבלם? כן. אני רק רוצה לשחק. אני נהנה לשחק כבלם, אבל אני מעדיף כמובן להיות קשר.

"הבנתי שמכבי חיפה שיחקה מצוין נגד שאלקה", עוד אמר ייני. "במשחקים בין שתי קבוצות מצוינות הכל יכול להיות. לא חושבים על תוצאה, אלא על מה שצריך לעשות כדי לשחק טוב".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully