וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "מכבי חיפה תהיה מבחן טוב עבורנו"

1.10.2011 / 17:50

במוליכת הטבלה לא רואים במפגש מול האלופה ביום שני משחק קריטי להמשך: "גם פער של שמונה נקודות יכול ללכת לאיבוד"

מכבי תל אביב מתכוננת לאחד המשחקים החשובים שלה בשנים האחרונות, בטח בליגת העל, כשתארח את מכבי חיפה לקרב מסקרן מאוד בבלומפילד. ה-1:1 שהושג ביום חמישי נגד דינמו קייב במסגרת הליגה האירופית נתן המון בטחון לאנשי המועדון, לקראת ההתמודדות נגד האלופה הירוקה.

"זו לא תהיה קלישאה לומר שכל משחק חשוב עבורנו", אמר גורם במועדון, הערב לוואלה! ספורט, והוסיף: "צריך לזכור שבליגה, כל ניצחון ולא משנה מול מי משחקים שווה שלוש נקודות. מכבי חיפה תהיה מבחן כוח טוב עבורנו, כי למרות שיש לה את הבעיות שלה, היא עדיין קבוצה איכותית וטובה. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק, לומדים ובונים את עצמנו. יש לנו סבלנות לקראת ההמשך, וזה דבר חשוב מאוד".

הגורם גם התייחס לעובדה שניצחון ביום שני יפתח פער של שמונה נקודות מחיפה: "זה נכון אבל צריך לזכור שנקודות גם יכולות ללכת לאיבוד בהמשך, בייחוד כשאנחנו בשלב כה מוקדם של העונה. בכל מקרה זו תהיה הזדמנות מצוינת לבחון את כוחנו ולראות כיצד נשחק מול קבוצה גדולה אחרת".

בחלק המקצועי יבחנו הערב בקבוצה את כשירותם של סאבו פאביצ'ביץ' ורפי דהן, שלא שיחקו נגד קייב וצפויים לפתוח בהרכב נגד חיפה. גם מוסא קונאטה יחזור לסגל וגם הוא נמצא בתמונת ההרכב. כמעט כל הכרטיסים נמכרו ובלומפילד צפוי להיות שוב מלא, בפעם השנייה בתוך ארבעה ימים.

מכבי תל אביב – מכבי חיפה: תולדות הסכסוך

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully