וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שני בישולים לביברס נאתכו בניצחון קאזאן

הקשר שנמצא בכושר מדהים, מצא פעמיים את בוקטי בכדורים נייחים, ב-0:2 על טום טומסק. תיקו בין רפאלוב למלול ודיין

ביברס נאתכו לא עוצר. קשר רובין קאזאן, שנמצא בכושר פנטסטי בישל היום (ראשון) את שני השערים של קבוצתו, שגברה 0:2 בחוץ על נועלת הטבלה טום טומסק. כהרגלו, נאתכו היה פעיל ומסוכן. בדקה ה-27 נזקק הקשר לטיפול בעקבות עבירה גסה, אך שב למגרש ושש דקות בתוך המחצית השנייה הקרן שלו נחתה על ראשו של סלבטורה בוקטי והאיטלקי נגח לרשת.

שיתוף הפעולה בין הקשר למגן הניב שער נוסף בדקה ה-84. קאזאן קיבלה כדור חופשי ליד דגל הקרן, נאתכו הוציא כדור שטוח למרכז הרחבה ובוקטי המשיך בנגיעה פנימה. נאתכו השלים 90 דקות והעלה את מאזנו לשישה בישולים במסגרת הליגה. קאזאן השיגה ניצחון ליגה ראשון אחרי שלושה משחקים ועלתה זמנית למקום השביעי.

* ליאור רפאלוב וקלאב ברוז' לא הצליחו לחזור לפסגת הליגה הבלגית, אחרי שסיימו ב-1:1 דרמטי מול בירסחוט. קבוצת הצמרת הוליכה משער של ג'ואל אקפלה, אבל בירסחוט השיגה את השוויון עמוק בתוך תוספת הזמן משער מדהים של פרינס ניוני. רפאלוב רשם 86 דקות טובות במדי ברוז' והגיע לכמה מצבים טובים, כשבצד השני דור מלול שיחק 90 דקות ורועי דיין עלה כמחליף לחמש הדקות האחרונות.

* אליניב ברדה נכנס כמחליף בדקה ה-55, כשגנק הפסידה במגרשה 1:0 לאנדרלכט שעלתה למקום הראשון. דיומרסי אמבוקני כבש את שער הניצחון בדקה ה-74.

* הקרב המסקרן בוורשה בין הקבוצה המקומית לגיה, שניצחה ביום חמישי האחרון את הפועל תל אביב 2:3 בצורה דרמטית, לוויסלה קרקוב, הסתיים בניצחונה של לגיה 0:2. דניאל ליובויה (25) ויאנוש גול (69) אחראיים על השערים. דודו ביטון פתח בחוד של ויסלה והשלים 90 דקות. הקבוצה מקרקוב ממשיכה את פתיחת העונה המגומגמת שלה.

* רוני לוי צפה מהיציע בניצחון קבוצתו החדשה אנורתוזיס פמגוסטה 1:3 על אלקי לרנקה (ללא רועי בקל). מיכאליס קונסטנטינו (27 ו-75) ויאניס אוקאס (37) כבשו לזכות אנורתוזיס, שעלתה למקום הרביעי עם 10 נקודות מחמישה משחקים.

* בירם כיאל הפצוע לא נכלל בסגל סלטיק שנוצחה במפתיע 2:0 במשחק החוץ מול הארטס. סלטיק השלישית רחוקה 10 נקודות (ומשחק חסר) מהמוליכה ריינג'רס.

* מאור בוזגלו לא שותף בניצחון הביתי של סטנדרד ליאז' 0:2 על ליארסה.

נאתכו התארח במדור שגריר על הסכין ודיבר על הכושר המופלא בו הוא נמצא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully