וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "קאקה לא היה הכי גרוע ועכשיו הוא לא הכי טוב"

מאמן ריאל מדריד מצנן את ההתלהבות סביב הקשר. האוהדים לא הורשו להגיע בלבן למשחק באספניול (22:00, ספ' 5)

קאקה, קשרה הברזילאי של ריאל מדריד, שנרכש לפני כשנתיים בתרועה גדולה ממילאן, לא ממש מצא את מקומו בקבוצה עד היום. לאחרונה חווה הקשר פריחה מחודשת, הוא התגבר על הפציעות שהשביתו אותו לתקופה ארוכה ואפשרו לו לשחק 60 משחקים בלבד במדי ריאל עד כה. קאקה הציג יכולת גבוהה בשני המשחקים האחרונים של הבלאנקוס ואף כבש שער נאה נגד אייאקס בליגת האלופות.

לקראת משחקה של הקבוצה באספניול, הערב (ראשון, 22:00, ספורט 5), בחר מאמנו של הברזילאי, ז'וזה מוריניו, להוריד מעט את רף ההתלהבות סביב הקשר, שהרקיע בשבוע האחרון: "לפני חודש הוא היה הכי גרוע ועכשיו הוא הכי טוב? אני לא אוהב את זה. הוא שחקן פנטסטי, שעבר רגעים קשים. הוא ואוזיל רוצים את הכדור, הם מלאי ביטחון ואהבתי את המשחק האחרון שלהם".

מעל ראשו של המאמן ריחפו לאחרונה שמועות לגבי פיטורים, כשריאל התקשתה להציג יכולת טובה במספר משחקים. מוריניו לא חושש והוא אף מצא זמן להחמיא לבוס שלו: "לריאל מדריד יכול להיות מאמן טוב יותר ממוריניו, אבל לא יכול להיות לה נשיא טוב יותר מפלורנטינו פרס".

הבאלנקוס יוצאים כאמור למשחק בברצלונה. אומנם המשחק ייערך מול הקבוצה הקטנה של העיר אספניול, אך זה לא מנע מהמשטרה המקומית להודיע לאוהדי הקבוצה, גם אלו המתגוררים בברצלונה ורוצים לתמוך בשחקניהם, שאסור להם להגיע לתחומי האצטדיון כשהם לבושים במדי ריאל מדריד או בצבע הלבן בכלל, על מנת למנוע חיכוכים עם אוהדי ברצלונה, כפי שקרה בעונה שעברה.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully