וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססק פברגאס ייעדר כשלושה שבועות

קשר ברצלונה נפצע בשריר הירך האחורי ולא ייכלל בסגל לספורטינג חיחון (א', 20:00, 5). ריאל-אספניול (א', 22:00, 5)

קשר ברצלונה ססק פברגאס ייעדר לתקופה של כשלושה שבועות. הקטלאני, שמצוי בכושר מעולה וכבש מתחילת העונה ארבעה שערי ליגה (מתוך ה-22 של הקבוצה), נפצע בשריר הירך האחורי במהלך אימון היום (שבת), ופפ גווארדיולה ייאלץ כעת להסתדר בלעדיו לתקופה האמורה.

לפיכך פברגאס לא ייכלל בסגל הקבוצה למשחק החוץ שלה נגד ספורטינג חיחון ביום ראשון, כאשר בכך יחבור למי שהוא החליף בהרכב אנדרס אינייסטה, שאמור לחזור בקרוב להתאמן. מכת הפציעות שפוקדת את אלופת אירופה וספרד כוללת גם את החלוץ הצ'ילאני אלכסיס סאנצ'ס וכן את הקשר ההולנדי איברהים אפלאיי.

גם ויסנטה דל בוסקה יחסר את הקשר, לאחר שכלל אותו בסגל נבחרת ספרד לקראת שני משחקיה של אלופת העולם ואירופה במסגרת מוקדמות יורו 2012, ביום שישי הקרוב נגד צ'כיה ולאחר מכן נגד סקוטלנד.

ללא פברגאס, ברצלונה, שכבר קרובה מאוד לפסגה (רחוקה רק נקודה אחת מהעולה החדשה והמוליכה בטיס סביליה), תצא לאל מולינון של ספורטינג חיחון (ראשון, 20:00, שידור ישיר בספורט 5 ו-5HD) במסגרת המחזור השישי בליגה. הקבוצה מאסטוריה פתחה את העונה רע עם נקודה אחת בלבד מ-15 אפשריותו ועם שני שערי זכות בלבד. בארסה מגיעה לאחר שביום רביעי הביסה בקלילות את באטה בוריסוב בבלארוס 0:5. בארסה כבשה כבר 22 שערים, האם גם חיחון תחטוף ממנה.

ריאל מדריד, עם נקודה אחת פחות מבארסה ושתיים מבטיס, תצא למשחק חוץ קשה בקטלוניה מול אספניול (ראשון, 22:00, שידור ישיר בספורט 5 ו-5HD). הקבוצה של ז'וזה מוריניו גברה ביום שלישי בסנטיאגו ברנבאו על אייאקס 0:3, והיא נראית כמו מי ששבה למסלול הניצחונות. המשחק מול אספניול יקבע האם היא לגמרי השתחררה מטראומת ההפסד ללבנטה או שמשהו עדיין תקוע אצל הבלנקוס. לקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו מאזן מעניין של שני ניצחונות בבית ושלושה הפסדים בחוץ, האם היא תמשיך את הרצף הזה גם מול ריאל מדריד?

מוריניו מגבש את שחקניו כשהזמין אותם לסעודת "על האש"

שחקני ברצלונה מתקשים לרוץ

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully