וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזארד גבוה בפנקס של ריאל מדריד

הבלגי של ליל נמצא זמן רב בתכניות של זידאן. מוריניו הזמין את הקבוצה לברביקיו כדי להראות שהשמועות על סכסוך מופרכות

בריאל מדריד לא שוקטים על השמרים וכל הזמן חושבים כיצד לחזק את הקבוצה. השם הבא שעומד על הפרק ועשוי להגיע אל המועדון הוא אדן הזארד הנהדר מליל. שמו של הקשר הבלגי הנפלא לא חדש בפנקסיהם של אנשי ריאל. אחרי צירופו המוצלח בקיץ, לפחות על פי שעה, של רפאל וראן מלאנס, הבלנקוס מעוניינים להרחיב את המושבה הצרפתית בקבוצה, שכוללת גם את קארים בנזמה ולסאנה דיארה, שעתיד לעזוב את המועדון בקרוב.

מאז שזינאדין זידאן, היועץ לנשיא פלורנטינו פרס, חבר לקבוצה הלבנה הוא דיבר על הרצון להנחית את הזארד בסנטאיגו ברנבאו. "הייתי מביא אותו למדריד בעיניים עצומות", אמר זיזו עוד ב-2009 על השחקן. מאז ועד היום עוקבת ריאל אחרי הזארד, והדיווחים שמתקבלים אצל קברניטי המועדון לגבי השחקן הם מצוינים.

הזארד הבלגי שנחשב לאחת ההבטחות הגדולות באירופה, מחזיק בחוזה בליל עד יוני 2015. תג המחיר שהציב מישל סיידו, נשיא הדאבליסטית הצרפתית על השחקן, הוא בשיעור של כ-30 מיליון יורו, סכום עליו ריאל מדריד מוכנה לשאת ולתת.

מי אתה, אדן הזארד?

יש ברביקיו, הכל בסדר

השמועות בספרד דיברו על מאבקים וחיכוכים בין חלק מהשחקנים למאמן ז'וזה מוריניו אז כדי להראות שהכל בסדר, לפחות אל מול המצלמות, הזמין המאמן הפורטוגלי את כל שחקני הקבוצה והצוות המקצועי לסעודת ברביקיו אחרי אימון הבוקר. זו הפעם הראשונה מאז הגיע לקבוצה שמוריניו מתכנן אירוע שכזה. מי שחסרונו בלט הוא זידאן.

הסעודה החברית התארכה מעבר למצופה ובספרד דווח כי אווירה טובה שררה בה. גם הצילומים שיצאו מהאירוע גרמו להבין כי כנראה שהדיבורים על סכסוך חריף בין השוער והקפטן איקר קסיאס והכוכב הגדול כריסטיאנו רונאלדו בהחלט מוגזמים.

רונאלדו, אגב, חלק שולחן אחד עם חבריו הקרובים, הפורטוגלים פפה ופאביו קואנטראו והברזילאי מרסלו, בעוד שסן איקר צחקק עם הטורקים חמיט אלטינטופ ונורי שאהין וכן עם אחד הפיזיותרפיסטים. השולחן הצרפתי-גרמני כלל את בנזמה, דיארה, וראן, מסוט אוזיל וסמי חדירה. בשולחן הספרדי ישבו ראול אלביול, אלברו ארבלואה, סרחיו ראמוס ועוד. מוריניו ישב עם אנשי הצוות המקצועי בשולחן נפרד.

איקר קסיאס וכריסטיאנו רונאלדו אפילו הצטלמו ביחד

רוצים לדעת עוד על ריאל מדריד? הכניסה למורשים בלבד

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully