וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית בן שושן: "המשחק הכי גרוע שלנו העונה"

2.10.2011 / 9:09

לאחר התבוסה באשדוד, חלוץ בית"ר מודאג מהמומנטום השלילי. ביקורת על פורטיז'ו. סיכויים נמוכים שהקבוצה תתחזק

עצבים? לחץ? בלאגן? תתפלאו. בבית"ר ירושלים קיבלו את התבוסה 3:0 באשדוד תוך השלמה מסוימת שזהו מצבה הריאלי של הקבוצה לאור סגל השחקנים הנוכחי. בבית"ר מסתכלים על הנקודות שצברו בפתיחת העונה ככאלה שיעזרו להמשך המאבקים. חדר ההלבשה היה שקט בסיום כשכולם מכונסים בעצמם ומנסים לעכל את העובדה שאחרי שפגה ההתלהבות הגדולה, בית"ר קבוצה עם הרבה מגרעות וצפויה לה עונה בכלל לא קלה.

גם עמית בן שושן הסכים אתמול שהמשחק עשוי להיות תחילתו של מומנטום שלילי כשאמר: "אם מסתכלים על המחצית השנייה אז שיחקנו את המשחק הכי גרוע שלנו מתחילת העונה. במחצית הראשונה עוד היה משחק שקול בלי הרבה מצבים, אבל במחצית השנייה זה לא נראה טוב. חבל מאוד, אבל נעשה הכל כדי לתקן. אני לא מסכים שנגמר לנו הכח כבר בשלב הזה אלא שאנחנו נמצאים בתקופה שפחות הולך לנו וננסה לחזור ולהתחיל מומנטום חיובי. זה לא תירוץ, אבל אנחנו קצרים בספסל וכששחקן כמו קובי מויאל חסר מרגישים את זה חזק מאוד".

גם המאמן יובל נעים נשמע כאחד שמקבל את הפגרה בהזמנה, ואמר: "לא נראינו טוב, לא שיחקנו טוב, הרבה מאוד שחקנים נראו עייפים וכבויים. חזרנו אחורה למצב שבו הקבוצה הייתה כשהגעתי והרבה אנשים נמצאים עם הראש למטה. לכן אני חושב שהפגרה באה לנו בזמן". נעים דיבר על המשך המטרות ואמר: "אני לא יודע מי דיבר על פלייאוף עליון. אנחנו משחקים בלי שחקני רכש, בלי זרים, בלי מגרש ביתי ועם 12 שחקנים שכל העומס נופל עליהם ולכן אני יודע שהמלחמה שלנו תהיה עד הדקה האחרונה. הלוואי ואתבדה ונצליח להגיע למרכז הטבלה".

יוסי מזרחי לאנשי בית"ר: "לשרוד בליגה יהיה הישג"

אפרופו הסגל הקצר, בבית"ר היה מה שטען שמדובר בבעיה בעיה הכי גדולה של נעים: "יובל זה אחד שרגיל לנער שחקנים ולהעיר אותם. בשנה שעברה בהפועל פתח תקוה הוא עשה את זה לשחקנים כמו עידו אקסברד ואחרים כשהוציא אותם ממההרכב ומהסגל, אבל בבית"ר הוא לא יכול להרשות לעצמו לעשות את זה לאף שחקן במצב הנוכחי וזה מגביל אותו".

גם מאמן אשדוד יוסי מזרחי אמר לאנשי בית"ר בסיום: "השחקנים האלה צריכים לחשוב שלשרוד בליגה יהיה הישג ולא להיות מאוכזבים שהם לא בצמרת כי זאת לא בית"ר של פעם. זאת בעיה גדולה שאין שמיכה, זה מגביל את הכח של המאמן ונותן יותר מדי גב לשחקנים בלי תחרות".

בנוגע לקטע המקצועי, שחקנים בקבוצה עודדו בסיום את אוהד סיידוף על אף שלושת השערים שספג ואמרו: "הוא שוער מצוין וצריך להיות השוער של בית"ר אחרי אריאל הרוש. הוא טוב מאוד באימונים וגם במשחק היה בסדר ועם קצת ביטחון ויותר הזדמנויות הוא יראה מה הוא יודע, הוא ממש לא היה הבעיה".

מי שכן ספג ביקורת היה בלם הרכש מיגל פורטיז'ו, עליו אמרו שחקנים: "יש לנו בעיה גדולה בהגנה. כריסטיאן גונזאלס נתן שקט בעוד פורטיז'ו לא כל כך מתאים לשיטה של להיצמד לחלוצים כי הוא מאבד אותם בכל פעם ורואים את זה גם באימונים. הוא לא מהיר ולא חזק ובליגה שלנו זה האל"ף בית של בלמים ובשיטה הזאת מתן בראשי היה הרבה יותר יציב ממנו. אולי אנחנו בכלל צריכים לנסות משהו אחר בהגנה כי אנחנו חשופים מאוד ופחות או יותר לא שווים יותר מגול למשחק". נראה כי כאשר אנדריי פיליאבסקי יהיה כשיר, נעים יבדוק את האופציה לשלב את פורטיז'ו בקישור. ללא קשר, מתן בראשי עשוי להחליף את פורטיז'ו בהרכב כבר במשחק הבא נגד הפועל ראשון לציון בבית, כאשר הארגנטינאי יוסט לקישור.

למרות הרצון של נעים להתחזק בשחקן חופשי או אפילו שניים, בשלב הזה למועדון אין את היכולות הכספיות לעשות זאת. הצעתה של צ'רנמורץ אודסה עבור קובי מויאל (650 אלף יורו) עדיין נמצאת על הפרק, אך היו"ר איציק קורנפיין מסרב למכור את השחקן בסכום הזה ואם הצעת האוקראינים לא תעלה משמעותית, יישאר מויאל בקבוצה לפחות עד לחודש ינואר.

יובל נעים לא מופתע מהתקופה הרעה בבית"ר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully